April 23, 2004
kolla in snubben han e 12 år nu.. o på bilderna e han 10-12år
December 31, 2001
fisken wrote: Är det inte han som har föräldrar som både är kroppsbyggare? Har läst någonstans att då var det så att ungen "ville" också träna med föräldrarna från att han var 3-4år.
hur det än är så är det inte bra för kroppen.
Kroppsbyggare vet jag inte om de är men jag vet att de är förbannat bra i diverse kampsporter och det är ungen oxå.
Ungen fick sitt begär att träna efter han sett arnold filmer 🙂 Han vill bli en filmstjärna det är hans dröm i alla fall.
Och se hur det gick för arnold, killen kan ju ha en chans.
August 24, 2002
Death On Wings wrote: Han kommer nog inte bli så lång när han blir stor den killen 🙂
Men han lär ju få en del "mus" när han är ung 😀
Word =)...
men seriöst, han kommer snart märka symptom, han kommer bli väldigt kort.
Undrar hur hans päron tänker...
Fick jag mer motivation till mer träning.. en jävla sexåring kan inte ha större bicpes än jag ;)....
December 31, 2001
fisken wrote: [quote=Death On Wings]Han kommer nog inte bli så lång när han blir stor den killen 🙂
Precis, tjejen som var klädd i rosa såg ju inte så ful ut.. 😛
Haha den va äcklig 🙂 Du får säga att hon inte kommer se så fel ut om ett par år, hon är 12 år 😀
October 22, 2002
Biblo wrote: [quote=Death On Wings]Han kommer nog inte bli så lång när han blir stor den killen 🙂
Word =)...
Fick jag mer motivation till mer träning.. en j**la sexåring kan inte ha större bicpes än jag ;)....
Han är 12 år nu. Han har större biceps nu.
Så det är nog bara att acceptera att han ser bitigare ut än dig 😀
August 24, 2002
fisken wrote: [quote=Biblo][quote=Death On Wings]Han kommer nog inte bli så lång när han blir stor den killen 🙂
Word =)...
Fick jag mer motivation till mer träning.. en j**la sexåring kan inte ha större bicpes än jag ;)....
Du vet inte hur jag ser ut! ;)...
Han är 12 år nu. Han har större biceps nu.
Så det är nog bara att acceptera att han ser bitigare ut än dig 😀
1 Guest(s)