March 10, 2002
Såg han på Ripleys. Han besöker läkare 2-3 gånger i veckan som tar tester. Enligt dem så är det inte någon risk att han får någon skada eller liknande p.g.a. sitt tränande.
Sen hade han en tävling mot 3 st riktigt stora killar. I knäböj. Detta var när han var sju. Han vägde typ 45kg och hade 75kg på ryggen. Det är ganska mycket mer än hans egen kroppsvikt. Killarna han mötte hade mindre kg på ryggen förhållande till deras kroppsvikt. Men han utklassade dem. De klara typ 10 minuter. Han klarade 45 eller något sådant. Han är ett underbarn 😛
December 31, 2001
Mezzlock wrote: Dehman, såg det också, men ungen fuskade ju, han böjde ju bara på ryggen ^^ och när han bänkade så lyfte han ju inte precis allt själv.. 3 personer höll i stången, och det såg banne mig inte ut som 90kg heller 😉
Det med bänken var fusk som fan, halva jobbet är ju att få skiten stabil. Jag skulle säkerligen kunna ta 10 kg till om någon balanserade upp skiten åt mig.
December 31, 2001
BelGarath wrote: [quote=Death On Wings][quote=BelGarath]Han är den första av den nya rasen som kommer ta över världen och förslava mänskligheten. 😀
Han läspar så det kommer han inte alls de 🙄
Ohh my god let's beat him with a stick
Lätt, han tål ju inte mer däng bara för att han pumpat lite 😀
1 Guest(s)