December 15, 2002
macrus wrote: [quote=Metz]Hahaha en livsfarlig tioåring som vrider nacken av vem som helst på NH 😛
det där kan omöjligt vara bra att träna så i den åldern
Inte fan vrider han av nacken på mig iaf.
han håller ju på med en massa martial arts o så också så han kanske tar dig
July 13, 2004
Dehman wrote: [quote=.ToL][quote=boogey]När man är 10 har man ju fan fullt upp med att tråna efter den enda bruden med tuttar i klassen, palla äpplen och ha snoppmätartävling.
Låter som min barndom :D. Förutom det där med snoppmätartävling. Nä det kan inte va bra att träna så i den åldern...
Förstår dig, du visste att du ändå skulle förlora. :bgrin:
Nu ska du inte säga för mycke grbben. Äger säker dig på den planen 🙄 . Men nu ska vi inte byta topic på denna tråd
July 13, 2002
142cm ungefär.
Men det som får mig att tvivla på det mest är att han itne gått igenom puberteten och fått den explosiva styrka man då får. Ni kommer säkert ihåg hur man på ett år typ blev 3ggr så stark och helt plötsligt kunde bära alla väskor och matkassar utan problem. Den killen ser fortfarande ut som ett städbarn i armar och leder.
May 17, 2004
hålelr med elias och i övrig sanning så är det nära på sjukt ändå. galet men kan vara mer elelr mindre skojj. ananrs så tror jag itne pojken är allt för bright i skallen, kan inte vara mega ess om man blir så stark, inget dumt mot starka men han lär träna som bara #!"#"!##"!¤#"¤RSF. tänk själv när man var mindre, finns en viss gräns för hur stark ett barn kan bli i kroppen och det strecket är långt och vill du pasera det måste han träna dyngnet runt elelr ta steroider(typ). om han var 15 elelr så är det lite utöver det vanliga men möjligt.
April 23, 2003
ocz wrote: [quote=Grayfox][quote=ocz][quote=Grayfox]bla bla 8 bla bla .
lullull bla bla bla
Vicket e snyggast 6 eller 8?
Gay.
October 22, 2002
Grayfox wrote: [quote=ocz][quote=Grayfox][quote=ocz][quote=Grayfox]bla bla 8 bla bla .
lullull bla bla bla
Gay.
http://www.petardas.com/cositas/sorpresa
:spy:
March 14, 2004
Grayfox wrote: [quote=ocz][quote=Grayfox][quote=ocz][quote=Grayfox]bla bla 8 bla bla .
lullull bla bla bla
Gay.
http://www.petardas.com/cositas/sorpresa
Ja länken som vi vet att du sitter och runkar till varje kväll...
May 19, 2003
edvard wrote: äre bara jag som tycker han ser ut som arnold bäbisen i nån parodi på arnold. (kommer inte ihåg va den heter). Han tjöter ialla fall en massa om clone och money i de
Haha, den lilla filmen är så jävla bra! Fast den lilla bäbisen är pytteliten, dvs mindre än 1 år och har klippt in arnolds huvud bara.. så jag ser ingen likhet 😀
2 Guest(s)