January 24, 2003
November 25, 2002
Normalt tycker jag att vanila coke är en trevlig dricka, typ till en film eller så.
Men efter en händelse för 3 veckor sedan så är jag lite mer avvaktande till att dricka den och framför allt att dricka den med sprit i.
Det var så att jag var på en fest och drack en del grogg men det jag hade och blanda med tog slut och jag började då gorgga på min vanila coke, tänkte att prova den till grogg då jag inte hade gjort det tidigare.
Groggen smakade bra, men när jag var inne halvvägs på den andra groggen så började jag få ont i magen, och det blev bara värre och värre. Tills jag ramlade ihop på golvet och var mer eller mindre okontaktbar, så man ringde efter en ambulans. Efter ca 15 kvidande och flåsande på golvet så började smärtorna att släppa något och var helt borta ett par minuter senare då ambulansen kom.
Om det hela är colans fel eller om det var något annat som gjorde att jag fick så ont vet jag inte, men jag tänker inte grogga på vanila coke i framtiden.
Och den vanliga colan håller jag mig borta från, tycker inte riktigt om smaken, väljer fanta långt före cola
January 17, 2002
Mirkl0rd wrote: Omväxling förnöjjer heter det väll.
Men inget slår den riktiga varan liksomAttbero på cola, hur mycket dricker ni? jag har dragit ner enhel del på det, så ja dricker bara ibland på helgerna, men när det var som värst va det nog en 1,5 om dagen iaf ;).
Fast det va varken bra för för hälsan eller plånboken, magen vart tjock plånboken smal =P
Hoh, vafasen e du fören mes =) på helger/lov och ibland vardagar blir det ca 2 liter om dan (aka ett 6-pack + ), och jag har inte ens en förnimmelse av en kula på magen! Köp colan på turk kiosker så blir det billigare
EDIT: På tal om vanilla coke tycker jag den är minst lika god!
October 28, 2002
Normalt tycker jag att vanila coke är en trevlig dricka, typ till en film eller så.
Men efter en händelse för 3 veckor sedan så är jag lite mer avvaktande till att dricka den och framför allt att dricka den med sprit i.
Det var så att jag var på en fest och drack en del grogg men det jag hade och blanda med tog slut och jag började då gorgga på min vanila coke, tänkte att prova den till grogg då jag inte hade gjort det tidigare.
Groggen smakade bra, men när jag var inne halvvägs på den andra groggen så började jag få ont i magen, och det blev bara värre och värre. Tills jag ramlade ihop på golvet och var mer eller mindre okontaktbar, så man ringde efter en ambulans. Efter ca 15 kvidande och flåsande på golvet så började smärtorna att släppa något och var helt borta ett par minuter senare då ambulansen kom.
Om det hela är colans fel eller om det var något annat som gjorde att jag fick så ont vet jag inte, men jag tänker inte grogga på vanila coke i framtiden.Och den vanliga colan håller jag mig borta från, tycker inte riktigt om smaken, väljer fanta långt före cola
låter som du varit och pimplat på det skattefria??
November 25, 2002
Hauk wrote:
Om det hela är colans fel eller om det var något annat som gjorde att jag fick så ont vet jag inte, men jag tänker inte grogga på vanila coke i framtiden.Och den vanliga colan håller jag mig borta från, tycker inte riktigt om smaken, väljer fanta långt före cola
låter som du varit och pimplat på det skattefria??
Jag gör en notering att vi var 6-7 stycken på 2 flaskor, så speciellt full var jag inte heller. Och att det bara var jag som drack vanila och bara jag som fick ont.
3 Guest(s)