February 9, 2002
Newbie2K wrote: ni data geeks som gör annat än att sitta vid datan förstår lättast hur den smakar:malibu o coke utan spritsmak..nästan iaf.
Shit, vilken idiot kom på den kombinationen - malibu och coke!? Total avsaknad av smaklökar och fantasi, måste personen ha haft iaf.
Ta det från en gammal bartender - malibu mixas bäst med passionsfruktsoda. Testa, you will love it, man!! 😀
October 8, 2001
Har nu smakat och ska ge min bedömning.
mycket god, nu kanske man börjar köpa Coca cola produkter.
Vanlig cola är inte alls nått speciell god.
Inte äcklig men det finns godare, tex pepsi, jolt och nu vanilla coke.
Coca colas övriga produkter prite blir lätt slagen av liknande tex 7 up
och deras fanta smakar alledeles för mycket saft.
October 23, 2001
Jag sammanfattar tidigare inlägg lite.
Coca Cola = Oslagbar alla kategorier! Mkt bra att blanda med HB.
Malibu + Coca Cola = Jävligt gott(sött) De flesta jag bjudit tycker samma.
Vanilla Coke = Mest vanilj i eftersmaken, inte direkt klockren. Smakar inte som Malibu+Coke, Malibu är ju cocos!
Pepsi Twist = Smakar inge vidare för en riktigt Cola fanatiker som jag.
Jolt = Fy fan!
Root Beer = Fy fan! Men ändå skojig.
Dr Pepper = Klockren! Testa att käka ett riktigt Sibylla skrov med mkt dressing till.
Sen hur man kan påstå att Coca Cola är söt? Möjligtvis pissljummen utan kolsyra, så ska man inte dricka Cola. Den ska enligt mig drickas iskall med supermycket kolsyra. Man ska bli tårögd när man dricker den!
October 8, 2001
Jag minns inte vilken cola det var men det var nån, kanske nån utländs men den som man köper i sverige är fan inget speciell, smaken är svag.
Hade Coca cola haft starkare cola smak hade det varit godare kanske.
Cola är inte dålig men Jolt krossar coca cola.
Jolt denna svarta sköna dricka 😉
December 4, 2001
rsastin wrote: Ingen höjdare kan jag säga. Cola är ju sött i sig och den blev ännu sliskigare (sötare) med vaniljsmaken. Vaniljsmaken tog över smaken totalt. Det var ju ungefär som att dricka kolsyrad vaniljglass.
Nä, vanliga colan smakar mycket bättre.
HEHEHE....
Jag håller med dig! Den smakar fan e mig kolsyrad vaniljglass. Och den smakar förjävligt. Den lär inte finns kvar länge i hyllorna. Vet ingen som tycker den är god. Den är alldeles för sliskig och söt.
December 4, 2001
En annan sak, det är den vanliga colan som är gjord i Slovakien. Den smakar ta med fan e mig räva den oxå!! Men vanilj colan är värre...
Den tyska går bra, det är ingen större skillnad men dem har ett annat recept i Slovakien och det är fan för jävligt. Det är nästan så man tror att nån har doppat sin jävla räv i cola tanken innan dem fylls på i flaska.
fy fan...
May 7, 2001
Kalashnikov wrote: När man för flaskmynningen till sin näsa och luktar på denna skatt så möts man av en otrolig och fantasifull doft med en blandning av cola och vanilj.
När man sedan tar sin första klunk infinner man sig snart i ett stadie av lyckorus och vällusta!! Colasmaken dominerar vid första anblick men försvinner sakta ut i en mycket söt och välsmakande orgie av vanilj!!
Köp den snart, den är i limiterad upplaga och lär väl snart försvinna från våra hyllor...
Ä vafan du har ju fått LSD i din cola...
1 Guest(s)