August 22, 2001
Kommer ni ihåg när man var liten och gick på disco på fritidsgården? Killarna sprang med varsin Trocadero, stubbfrisyr och nån urläcker hawaiiskjorta morsan tvingat på dem. Vi flickor däremot dansade ju natten lång (nåja, till kl.21 fick man iaf stanna där jag gick) i volangkjol och touperat hår. Sen avslutades det hela med danstävling och T R Y CK A R E! Ujujuj... där stod man tryckt mot väggen och tisslade om vem som skulle få och vem som inte skulle få dansa... Härliga tid säger jag bara!
"First time first look"
February 12, 2002
Vaniljflickan wrote: Kråkan, skulle vilja se dig i action där 😉 Tog du över dansgolvet i myrsloksritualen eller fanns det småtjejer som även drömde om dig?
Sluta tala i gåtor flicka!.. 😛 "myrsloksritualen" ? Förklara.. Har det nått med tungor att göra?
Vadå fanns småtjejer som även drömde om mig? Fick dem att gråta.. 😕
February 12, 2002
Vaniljflickan wrote: Myrsloksritualen kommer från "Can´t buy me love" Det är en afrikansk dansform som "råkar bli" den mest populära dansen på Skoldansen pga. en nördig pojkes fatala misstag...
Svårt att förklara kort!
Oki, feltolkade det, trodde det hade med mun mun metoden att göra..
Inte bråkade ni väl med han? :arg:
-----------------------------------------------
Behövde inte skriva edit den här gången,, märkte det före.. Men gör det ialf så man kan söka när jag bivit berömd.. 😛
Edit: 1800
November 26, 2002
Vaniljflickan wrote: Myrsloksritualen kommer från "Can´t buy me love" Det är en afrikansk dansform som "råkar bli" den mest populära dansen på Skoldansen pga. en nördig pojkes fatala misstag...
Svårt att förklara kort!
Attans, jag som köpte ett teleskop istället för att hyra den filmen :bgrin:
February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=Steel]Oh, på den tiden var man cool. 🙂
Sen när man själv var med om att anordna det så var man ännu coolare för då styrde man ju stället. 8)
Stålis...har svårt att tänka mig dig som "cool" . 😀
Man kan ialf tro att man är jäkligt cool ibland, å då är man det ju på ett sätt.. I sin egen lilla värld ialf.. 🙄
Men varför skulel han ananrs heta steel? Som i isakall, som i cool 😉
March 11, 2003
Svårt att förklara kort!
Jag är tillräckligt ung för att ha sett den filmen när den var populär. Kråkan har knappast sett den....
Den var ganska kul dock. Gillade när skolans nördar krasst konstaterade att han hade snott den från sciencekanalen.....
February 12, 2002
denstore wrote: [quote=Vaniljflickan]Myrsloksritualen kommer från "Can´t buy me love" Det är en afrikansk dansform som "råkar bli" den mest populära dansen på Skoldansen pga. en nördig pojkes fatala misstag...
Svårt att förklara kort!
Jag är tillräckligt ung för att ha sett den filmen när den var populär. Kråkan har knappast sett den....
Den var ganska kul dock. Gillade när skolans nördar krasst konstaterade att han hade snott den från sciencekanalen.....
Bättre slitas ut än att rosta sönder... 🙄
January 23, 2002
skiroy wrote: [quote=Steel]Oh, på den tiden var man cool. 🙂
Sen när man själv var med om att anordna det så var man ännu coolare för då styrde man ju stället. 8)
Oh, jag var grymmehet i låg å mellanstadiet.
Från ettan t.o.m. fyran eller femman så avverkade jag 3/7-delar av klassen, tjejerna alltså, och det var bara snyggingarna. 🙂
Hade till och med två stycken samtidigt ett tag 🙄 :bgrin:
August 22, 2001
denstore wrote: [quote=Vaniljflickan]Myrsloksritualen kommer från "Can´t buy me love" Det är en afrikansk dansform som "råkar bli" den mest populära dansen på Skoldansen pga. en nördig pojkes fatala misstag...
Svårt att förklara kort!
haha.. du är så bra på att uttrycka vad jag tänker. Undra varför jag ens tänkte på den sekvensen i detta sammanhang 😉
August 22, 2001
Steel wrote:
Oh, jag var grymmehet i låg å mellanstadiet.
Från ettan t.o.m. fyran eller femman så avverkade jag 3/7-delar av klassen, tjejerna alltså, och det var bara snyggingarna. 🙂Hade till och med två stycken samtidigt ett tag 🙄 :bgrin:
Varför kommer alla trådar osökt in på att handla om småpojkar som är störst, bäst och snabbast?
2 Guest(s)