March 11, 2003
Vaniljflickan wrote: [quote=Steel]
Stålis...har svårt att tänka mig dig som "cool" . 😀
Oh, jag var grymmehet i låg å mellanstadiet.
Från ettan t.o.m. fyran eller femman så avverkade jag 3/7-delar av klassen, tjejerna alltså, och det var bara snyggingarna. 🙂Hade till och med två stycken samtidigt ett tag 🙄 :bgrin:
Varför kommer alla trådar osökt in på att handla om småpojkar som är störst, bäst och snabbast?
Kanske beroende på att det är ett forum för hårdvarunördar...;)
January 23, 2002
denstore wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=Steel]
Från ettan t.o.m. fyran eller femman så avverkade jag 3/7-delar av klassen, tjejerna alltså, och det var bara snyggingarna. 🙂Hade till och med två stycken samtidigt ett tag 🙄 :bgrin:
Varför kommer alla trådar osökt in på att handla om småpojkar som är störst, bäst och snabbast?
Kanske beroende på att det är ett forum för hårdvarunördar...;)
Kanske ska nämna att det inte var mer än sju tjejer i klassen 🙄
Vi var bara 12 stycken totalt, sju tjejer och fem killar. 🙂
February 12, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=Steel]
Hmm, ja undra... 😛
Gissa hur många i min förra klas av 8 ( -1 om inte var användbar) brudar jag ....... då?
March 11, 2003
Vaniljflickan wrote: Kommer ni ihåg när man var liten och gick på disco på fritidsgården? Killarna sprang med varsin Trocadero, stubbfrisyr och nån urläcker hawaiiskjorta morsan tvingat på dem. Vi flickor däremot dansade ju natten lång (nåja, till kl.21 fick man iaf stanna där jag gick) i volangkjol och touperat hår. Sen avslutades det hela med danstävling och T R Y CK A R E! Ujujuj... där stod man tryckt mot väggen och tisslade om vem som skulle få och vem som inte skulle få dansa... Härliga tid säger jag bara!
"First time first look"
Ångesttid säger jag. När man är en blyg och försynt kille, och försöker hålla sig undan, och det var massa tjejer med tjejbaciller överallt som bara ville dansa, då var det minsann inte kul! Vi hade ett gigantiskt underskott på killar, så man fick ju knappt någon tid till att dricka läsk och jämföra spottloskor eller något annat mycket intressantare. Tror att hela min aversion till discodans grundar sig i dessa plågsamma tillställningar. 😉
August 22, 2001
denstore wrote:
Ångesttid säger jag. När man är en blyg och försynt kille, och försöker hålla sig undan, och det var massa tjejer med tjejbaciller överallt som bara ville dansa, då var det minsann inte kul! Vi hade ett gigantiskt underskott på killar, så man fick ju knappt någon tid till att dricka läsk och jämföra spottloskor eller något annat mycket intressantare. Tror att hela min aversion till discodans grundar sig i dessa plågsamma tillställningar. 😉
Hahaha... men man kunde ju få fribiljett till nästa disco i danstävlingen och ni är ju uppenbarligen tävlingssugna...
February 12, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]
Gissa hur många i min förra klas av 8 ( -1 om inte var användbar) brudar jag ....... då?
Gjorde långtradare på? Ja, inte var det alla 7...
Näää, ( gymnasie klassen ).. Snackade väl mer om den avancerade typen av lyxrunk.. 😛
March 11, 2003
Vaniljflickan wrote:
Hahaha... men man kunde ju få fribiljett till nästa disco i danstävlingen och ni är ju uppenbarligen tävlingssugna...
Ja, men inte vill man tävla i rytmiska kroppsrörelser! Man vill såklart klättra upp i skorstenar eller cykla baklänges så långt som möjligt. Det var ni elaka kjoltyg som med berått mod slet en ur den oskuldsfulla barndomen. 😉
January 23, 2002
denstore wrote: [quote=Vaniljflickan] Hahaha... men man kunde ju få fribiljett till nästa disco i danstävlingen och ni är ju uppenbarligen tävlingssugna...
Ja, men inte vill man tävla i rytmiska kroppsrörelser! Man vill såklart klättra upp i skorstenar eller cykla baklänges så långt som möjligt. Det var ni elaka kjoltyg som med berått mod slet en ur den oskuldsfulla barndomen. 😉
Du verkar ha haft det hårt när du var liten. 🙄
Man hade ju tid till å göra allt annat ändå, klart man ställde upp för tjejerna när det var disco på fredagen.
Men de andra dagarna var det fotboll, leka krig och massa annat med polarna som gällde.
November 26, 2002
denstore wrote:
Updaterar till nutid:
Ja, men inte vill man diska eller diskutera skvaller! Man vill såklart surfa eller se hur långt man kommer i MP2 utan att dö. Det är ni elaka kjoltyg som med berått mod sliter en ur den oskuldsfulla datorvärlden.
:bgrin: :snurr: :bgrin:
September 28, 2003
denstore wrote: [quote=Steel] Du verkar ha haft det hårt när du var liten. 🙄
Det är klart att det var hårt. När mammutarna var nedjagade från stupet, så fick ju vi barn lämna den taggiga busken vi sov i, för att kunna hjälpa hela stammen med tillredningen av flintastekarna....;)
hur gammal är du egentligen :bgrin:
September 12, 2001
fastbullit wrote: [quote=denstore][quote=Steel] Du verkar ha haft det hårt när du var liten. 🙄
Det är klart att det var hårt. När mammutarna var nedjagade från stupet, så fick ju vi barn lämna den taggiga busken vi sov i, för att kunna hjälpa hela stammen med tillredningen av flintastekarna....;)
hur gammal är du egentligen :bgrin:
Jag är äldre än "denstore" till råga på allt. 😀
January 23, 2002
denstore wrote: [quote=Steel] Du verkar ha haft det hårt när du var liten. 🙄
HAHA, det var ju ingenting. 😛
När jag var liten så hade vi inga taggiga buskar att sova i.
Vi hade så mycket rovdjur runt om oss så vi fick sova på glödande kol precis bredvid lägereldarna så inte de skulle äta upp oss.
Sen hade vi minsann inga mammutar att äta, vi hade inte en chans att döda några större djur med våran utrustning, kunde ju inte göra några vapen eftersom det lilla virke som fanns gick åt till lägereldarna och riktiga stenar inte fanns att tillgå.
Nä vi var minsann glada om vi var så få som 50 personer på en liten mus till kvällen, då var vi mätta.
🙄
3 Guest(s)