November 26, 2002
Vaniljflickan wrote: Jäjä.. mig kan ni inte övertyga! Det är inte kvinnorna som är roten till er leklusta i mogen ålder. Databeroendet får ni skylla på någon annan...
Jodå, starka kvinnor och Staffan"vilse i pannkakan"Westerberg är orsaken till våra misslyckade liv. 🙄
Clownen Manne får symbolisera oss i Generation X, vi cyklar för glatta livet, men kommer ändå ingenstans. :bgrin:
December 4, 2002
Shit alltså tänk att nån verkligen tar upp det här!!
Min tid från mellanstadie är så jäkla härlig.. Jag och en polare var värsta tjejsusarna och lyckades alltid få dansa med nån i tryckarna låtarna.. så jäkla härligt alltså..!! 😛 Nu är den tiden förbi och om man vill dansa tryckare kan man endast ha chansen typ i sista låten på krogen då dom brukar dra nån tryckare om man har tur men inte lika känsla som förut
June 20, 2002
zubbe wrote: [quote=Vaniljflickan]Jäjä.. mig kan ni inte övertyga! Det är inte kvinnorna som är roten till er leklusta i mogen ålder. Databeroendet får ni skylla på någon annan...
Jodå, starka kvinnor och Staffan"vilse i pannkakan"Westerberg är orsaken till våra misslyckade liv. 🙄
Clownen Manne får symbolisera oss i Generation X, vi cyklar för glatta livet, men kommer ändå ingenstans. :bgrin:
Har ni hört att vi som c:a 20 och neråt också har fått ett namn?
Vi har blivit Generation O... Skall tydligen stå för Ordning & Reda... :bgrin:
1 Guest(s)