August 22, 2001
Tack alla rara! Jag tror att jag har världens bästa jobb på världens bästa arbetsplats med världens bästa arbetskamrater! 🙂 Fast jag har ju inte gjort så mycket än, så jag återkommer om en månad.
Idag har jag; beställt en mobil, fått en dator med jordens bredaste skärm, flörtat med telefoninstallatören, beställt en kamera, upprättat min mail, fått blommor med blombud, fikat, gått vilse (rätt plats men fel avdelning:), ätit lunch, blivit fotad, granskat en reklamfilm ni snart kommer se på tv, utvärderat en broschyr med min chef, stolt granskat min mailsignatur 700 ggr och mailat mina närmaste för att visa upp den, läst policys och riktlinjer, gått med i facket och fått mugg + mobilstripe + godis + vattenkaraff, varit på en SKITintressant föreläsning om framtida sophanteringssystem, fikat igen, granskat reklambilder och illustrationer, skrattat, ätit banan, stämplat ut.
whak wrote: Dock trodde jag inte att du var så "gammal" 🙂
Gammal som i åldern inne för att ha ett jobb eller som för att precis har fått reda på att jag inte är 21?
emokid wrote: Vad gör en marknadskommunikatör?
Kommunicerar med marknaden dvs kunderna. Främst genom information och reklam.
csm101 wrote: Hoppas du har en sport-BH på dig när du skuttar jämfota...
😉
skiroy wrote: Jag har bara ett enda problem med denna tråd.
Att prata om sig själv i tredjepersonsperspektiv antyder att egot är en smula stor.
Äsch, du är bara avundsjuk. Menar du Vaniljflickan eller mig förresten? 😛
Gamblor wrote: Har förvisso en handfull månader kvar som provanställd, men så länge jag inte sätter eld på serverhallen ska det nog gå vägen.
Samma här. Min plan är att med kvinnlig list omvända min chef och få fast redan vid tre månader när min tjänstledighet löper ut på mitt gamla jobb. 🙂
February 12, 2003
emokid wrote: Såg att Eskilstuna Energi & Miljö ligger ganska bra till miljömässigt. Är du miljövänlig? Vad tycker du om greenwash?
Jag tror jag har hittat några likasinnade du kan diskutera det här med: http://www.vv.se/
1 Guest(s)