August 22, 2001
Steel wrote: Men snälla vanillagirl, lite ego å väcka liv i denna personliga "hyllningstråden" igen 😉
Inte mitt fel att det startas så ointressanta trådar. Jag kan ju inte göra ett inlägg i en aktuell tråd för att visa att jag finns, om jag inte har något att säga. Dessutom är sökfunktionen konstig/dålig/oanvändbar.
opA87 skrev:
Ojdå.. du finns kvar fortfarande !Ojdå skrev: Ja?
Mmm, gäller att tänka efter före om man menar Ojdå eller Oj då. 😛
February 12, 2002
Om vi ska skryta på, vilket verkar vara denna trådens syfte. :rollsmile: (Å vad jag älskar och har saknat den smilyn)
Jag jobbar också med vad jag är utbildad inom! Weeeee! 🙂 Funny story, jag satt på mitt exjobb och samlade in bilder för ett stort bildspel och så ringde telefonen som den gjorde hela tiden och jag trodde det var en av bildkällorna och svarade därav därefter.
Det var en snubbe i andra ändan som hört att jag var awesome så han ville att jag skulle komma på intervju men jag tog inte riktigt in det utan trodde de var en till mupp som ville att jag skulle komma och kika på deras grejjer så sa att han fick boka tid efter alla andra som ringt. Tillslut gick det dock upp för mig vad han ville. Lång historia kort, jag gick dit och fick jobbet. 🙂
Jag jobbar också med reklam, tror ja. En av mina 3 chefer har iaf sagt att vi är en reklam byrå. De andra slåss om vi är en kommunikationsbyrå eller ,, ja vad nu det tredje alternativet är.
Så, vart jag ville komma är att jag vill också ha några grattis! :pidu: (Fast jag jobbat där i dryga året nu)
April 24, 2007
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Om vi ska skryta på, vilket verkar vara denna trådens syfte. :rollsmile: (Å vad jag älskar och har saknat den smilyn)
Jag jobbar också med vad jag är utbildad inom! Weeeee! 🙂 Funny story, jag satt på mitt exjobb och samlade in bilder för ett stort bildspel och så ringde telefonen som den gjorde hela tiden och jag trodde det var en av bildkällorna och svarade därav därefter.
Det var en snubbe i andra ändan som hört att jag var awesome så han ville att jag skulle komma på intervju men jag tog inte riktigt in det utan trodde de var en till mupp som ville att jag skulle komma och kika på deras grejjer så sa att han fick boka tid efter alla andra som ringt. Tillslut gick det dock upp för mig vad han ville. Lång historia kort, jag gick dit och fick jobbet. 🙂
Jag jobbar också med reklam, tror ja. En av mina 3 chefer har iaf sagt att vi är en reklam byrå. De andra slåss om vi är en kommunikationsbyrå eller ,, ja vad nu det tredje alternativet är.
Så, vart jag ville komma är att jag vill också ha några grattis! :pidu: (Fast jag jobbat där i dryga året nu)
Grattis då! 🙂
August 22, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Om vi ska skryta på, vilket verkar vara denna trådens syfte.
Så om någon startar en tråd för att tala om att något går i rätt riktning för en gångs skull och att man är glad för det, då skryter man? Kan bara vara ett svenskt resonemang!
Är det inte lyckan vi alla vill åt? Det är ju underbart att se människor växa, utvecklas, lyckas, må bra. Jag gläds med andra! Varför ska vi bara fylla forumet med bekymmer och tråkigheter? Kom över jante-lagen, den är UTE. Klart man får säga att man mår bra utan att det kan betraktas som skryt. Grattis på dig själv förresten, kollega! 😉
August 22, 2001
Json_81 wrote: Naturlagar är svåra att ändra 🙁
Att lyckas här i livet (i Sverige) är något fult.
Vaddå, hur kan en attityd vara en naturlag? Människors attityder är väl inga sanningar?
Jag tror att...
...det är provocerande för de som upplever otillräcklighet med sig själva. I samma stund du publicerade ditt inlägg försvårade du för en attitydförändring. Men om vi beter oss som om att, det här med att glädjas åt andras framgång, är den mest självklara sak i världen så kanske vi långsamt förändrar inställningen hos andra.
2 Guest(s)