June 28, 2001
filmen Vanishing point från 1971 http://www.imdb.com/title/tt0067927/
Spoiler varning
Denna film såg jag på TV för många år sedan och mitt i filmen när föraren träffar en gammal gubbe ute i öknen så minns jag att dom var uppe på nån klippa vid nått tält och tjötade lite framför en eld och om jag inte är helt ute o snurrar så fans det även nån indian med på nått hörn.
Och i slutet när polisen ställer upp en vägblokering ala bulldosers, då stannade han bilen och tänkte en liten stund och man såg massa bilder från förarens tankar då han tänkte på sin fru.
Men nu såg jag en kopia av filmen och inget av detta var med, är det så att jag helt och hållet har drömt fram detta eller kan jag tillomed blanda ihop det med någon annan film.
Jag frågar er, Har ni sett den filmen och dom scenerna ?
är min kopia en censuerad version ?
May 15, 2005
Jag har också sett den filmen där det är med en vägspärr av byggmasiner. Jag har för mig att han åker genom hela Usa till sin fru som skall föd, för han vill hinna i tid. Han får massa poliser efter sig och i slutet har jag för mig (minns inte riktigt) att han drönar in i maskinerna och dör (eller hoppar över, minns inte)
Tänker vi på samma film?
June 28, 2001
L0rden wrote: Jag har också sett den filmen där det är med en vägspärr av byggmasiner. Jag har för mig att han åker genom hela Usa till sin fru som skall föd, för han vill hinna i tid. Han får massa poliser efter sig och i slutet har jag för mig (minns inte riktigt) att han drönar in i maskinerna och dör (eller hoppar över, minns inte)
Tänker vi på samma film?
jaaaaaaaaaaa, så är det ju. fan då har jag helt fel version, gah vad tråkigt att ha en sönderklippt kopia.
Och dom har ju klippt bort hela storyn eftersom hans fru som är på smällen är anledningen till att han kör så satans snabbt från början.
Men jag har för mig att dom säger vid nått tillfälle att hans fru dog i en surfingolycka :wide:
2 Guest(s)