April 30, 2005
December 5, 2001
Spidey wrote: Japp Grekland var rätt låt
Men jag tyckte att Englands låt var rätt hyffsat bra också
I ESC tävlar hela Storbritannien tillsammans :blink:
Men det var rätt kul att britterna själva tyckte de hade bästa låten på ett decenium. Var kom de? Näst sist typ som vanligt.
chalaha wrote: all den där skiten suger ju, hatar eurovision song contest,
usch
Ingen kan tvinga dig kolla på det. Kan vi inte skippa såna här kommentarer?
April 30, 2005
March 9, 2004
Hmm..... kunde inte komma på någon låt som var mycket bättre en sveriges. Vist sveriges låt var itne så bra men va fanlätt en top 10 ialla fall.
Tips för att vinna.
1.Ha många granländer
2.Fjäska för dom andra länderna 😛
nä men allvarligt grekland förtjänade att vinna men vissa av låtarna fattar jag inte änns att dom kunde få några poäng i huvudtaget.
Vi var grabbgänger här och nästan alla länders 10 och 12 poängare prikade vi ut. så som cyperns 12 till greklande osv.... det tycker jag förtör konseptet lite och så där att frankrike och storbritanien alltid kommer till final oavsätt är oxå dåligt. Förra året fick dom inte en ända poäng men dom kom till final direkt
December 5, 2001
Alex_88_ wrote: och så där att frankrike och storbritanien alltid kommer till final oavsätt är oxå dåligt. Förra året fick dom inte en ända poäng men dom kom till final direkt
Frankrike, Storbritannien, Tyskland och Spanien är de länder som pumpar in i särklass mest pengar till tävlingen. Därför får de alltid vara med.
April 23, 2005
Läs Fredrik Virtanens utmärkta artikel: http://www.aftonbladet.se/vss/.....61,00.html
Synd bara att Stenmark blev så knäckt, det är folket i "stugorna" som röstade fram den här bedrövliga låten som borde skämmas.
December 15, 2003
Ja..själv råkade jag lyssna lite på slutet av vinnarlåten (satt och spelade WoW med hörlurar medan kärringen tittade på skiten) , dock så det lilla jag såg när jag hämtade kaffe och bytade ut snuset så var det att omröstningen tog minst ett par timmar vilket verkar skumt. Det verkar också enligt min lekmannaåsikt att det är alldeles för många länder som tävlar.
Dock så blev jag tvungen att lyssna på den svenske killen som sjöng, tyckte det var mög men flickorna som var bredvid var snygga men det kunde jag inte säga till kärringen när hon frågade mig vad jag tyckte..;)
1 Guest(s)