March 20, 2003

[Detta handlar om tv-rippar som jag inte anser vara olagligt på ngt sätt och om det inte faller i smaken, lås tråden och kasta bort nyckeln]
Efter mkt slit och många avbrutna nerladdningar har jag äntligen lyckats få ner alla Simpsonsavsnitt, med telia adsl.....sug på den
300 avsnitt * 200 meg =Mkt plats o tid (Har säsong 1 på dvd)
Påbörjade detta evighetsjobb när jag hade kompleterat min samling av Futurama (saknar helgens avsnitt) och SouthPark.
Ngt måste vettigt måste ju burken göra på natten....
Ngn mer än jag som har gjort samma sak eller har tips på ngn ny serie att ladda ner???
November 28, 2002

December 19, 2002

Pim_ wrote: [Detta handlar om tv-rippar som jag inte anser vara olagligt på ngt sätt och om det inte faller i smaken, lås tråden och kasta bort nyckeln]
Efter mkt slit och många avbrutna nerladdningar har jag äntligen lyckats få ner alla Simpsonsavsnitt, med telia adsl.....sug på den
Påbörjade detta evighetsjobb när jag hade kompleterat min samling av Futurama (saknar helgens avsnitt) och SouthPark.
Ngt måste vettigt måste ju burken göra på natten....Ngn mer än jag som har gjort samma sak eller har tips på ngn ny serie att ladda ner???
Jag tror att det kvittar vad du anser. Detta ÄR olagligt.
September 4, 2002

Kamelryttarn wrote: [quote=Pim_][Detta handlar om tv-rippar som jag inte anser vara olagligt på ngt sätt och om det inte faller i smaken, lås tråden och kasta bort nyckeln]
Ngt måste vettigt måste ju burken göra på natten....Ngn mer än jag som har gjort samma sak eller har tips på ngn ny serie att ladda ner???
Det är inte olagligt att ladda ner. Bara att dela ut.
June 3, 2001

Då kan jag bidra med nått oxå då..
Initial D underbart om man är lite bilintresserad.
Initial D
Racing Action
26 episodes
Mt. Akina is well known for its winding narrow downhill roads so it's only natural for people to go there for downhill street racing. Itsuki, like many high school boys, dreams of joining the Akina Speedstars, street racing team of Mt. Akina. But to his chagrin, his best Takumi has absolutely no interest in cars, much less street
racing. On the day Itsuki manages to convince Takumi to come and watch, the Redsuns come and challege the Speedstars to a race on Mt. Akina. As the Redsuns practice, becomes obvious the Speedstars are doomed to loose. And then late that evening a tofu shop car passes the Redsun's challenger during a practice run! Who is the driver of this mysterious car, and can the Speedstars convince him to race for them?
August 20, 2001

Kamelryttarn wrote: [quote=Pim_][Detta handlar om tv-rippar som jag inte anser vara olagligt på ngt sätt och om det inte faller i smaken, lås tråden och kasta bort nyckeln]
Är det olagligt att spela in från tvn??? Visste inte jag...
July 27, 2002

DiDi wrote: [quote=Kamelryttarn][quote=Pim_][Detta handlar om tv-rippar som jag inte anser vara olagligt på ngt sätt och om det inte faller i smaken, lås tråden och kasta bort nyckeln]
Är det olagligt att spela in från tvn??? Visste inte jag...
Om man spelar in från TV och delar ut är det olagligt.
Men inte o ladda ner
June 28, 2001

Gueno wrote: Då kan jag bidra med nått oxå då..
Initial D underbart om man är lite bilintresserad.Initial D
Racing Action
26 episodes
Mt. Akina is well known for its winding narrow downhill roads so it's only natural for people to go there for downhill street racing. Itsuki, like many high school boys, dreams of joining the Akina Speedstars, street racing team of Mt. Akina. But to his chagrin, his best Takumi has absolutely no interest in cars, much less street
racing. On the day Itsuki manages to convince Takumi to come and watch, the Redsuns come and challege the Speedstars to a race on Mt. Akina. As the Redsuns practice, becomes obvious the Speedstars are doomed to loose. And then late that evening a tofu shop car passes the Redsun's challenger during a practice run! Who is the driver of this mysterious car, and can the Speedstars convince him to race for them?
den serien verkar rätt nice, konstigt att jag inte upptäckt den tidigare.
Mitt tips är Family Guy, så jävla brutalt ball ibland. den är värd att se.
1 Guest(s)