February 19, 2004
http://www.svd.se/dynamiskt/in.....760351.asp
Dock så undrar man bedrövligt hårt, nästan så att håret går av en, varför inte någon inom vänstern tar lite kontroll och sparka Ohly och flertalet av hans idioter ur partiet så att folk kan rösta på dom?
Eller är Vänstern nu dömt att gå till graven? Ett litet skitparti som ruttnar iväg helt enkelt?
September 17, 2003
October 18, 2006
Det skulle ju vara alldeles förträffligt om så skedde.
Tyvärr så tror jag inte det kommer att hända eftersom kamrat 4% alltid finns där och har räddat kommunisterna förut.
Småpartierna överhuvudtaget skulle gärna kunna få åka ur riksdagen för min del, även fast jag själv röstade på ett av de mindre partierna.
Jag är så trött på att hela regeringsarbetet tid efter annan stoppas upp pga att något litet skitparti med 5% väljarstöd prompt skall driva igenom sin egen agenda.
February 21, 2003
ojdå wrote: Sen har vi ju framförallt ett parlament i sverige 😉
EDIT: sorry besserweisser-genen slog till där 🙁
😛
jag håller på dig 😉
(folk tittar för mycket på tv komedier)
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
March 6, 2001
Lodisen wrote: [quote=Callister]Men för tusan Ohly är ju anledningen till att man röstar. :bgrin:
Jo, eller hur. Bort med kommunisterna. 😀
Bort med kommunisterna, gärna, men ett riktigt starkt vänsterparti är ett måste i dagens höger-Sverige !
Så jag varken hoppas eller ens för den delen tror, att vänsterpartiet åker ut i nästa riksdagsval 🙂
February 19, 2004
Mona Sahlin och Lars Ohly vid makten skulle mig vara en mardröm.
Så jag hoppas verkligen att vänstern åker ur riksdagen om sossarna vinner nästa val, vilket skulle hindra dom från att sammarbeta med idioter ifrån vänstern t ex Lars Ohly.
Mona måste verkligen ha en klok människa som hon sammarbetar med så hon kan väga upp lite för den omänskliga mängd IQ hon saknar.
Eller så hade S och V kunnat byta ut sina partiledare. För tillfället hoppas jag verkligen på en brakförlust för både S och V så att båda partier vaknar upp lite och inte tror att svenska folket accepterar vilken idiot som helst. (Vilket jag hoppas på att vi inte gör!)
November 27, 2003
Ohly och partiledaren för KD som jag aldrig kommer ihåg vad han heter eller hur han ser ut för han gör verkligen inget väsen av sig och ingen tar någon notis av han, måste vara de två sämre valen som skett i modern tid.
KD har rasat totalt och vänstern har förpassats tillbaka till kommunister från att faktiskt försökt tvätta bort den stämpeln och nästan lyckats.
Sahlin är nog betydligt mer lyckad då eftersom hon fortfarande är en SAPare i själen, men lyckats klanta till det lite för mycket i tidigare skeden för att alla ska köpa henne idag. Dock har hon skött sig hittills och det bådar ju gott, det kanske man inte kan säga om de andra två ...
//Andreas
October 18, 2006
Delph1 wrote: Ohly och partiledaren för KD som jag aldrig kommer ihåg vad han heter eller hur han ser ut för han gör verkligen inget väsen av sig och ingen tar någon notis av han, måste vara de två sämre valen som skett i modern tid.
KD har rasat totalt och vänstern har förpassats tillbaka till kommunister från att faktiskt försökt tvätta bort den stämpeln och nästan lyckats.
Sahlin är nog betydligt mer lyckad då eftersom hon fortfarande är en SAPare i själen, men lyckats klanta till det lite för mycket i tidigare skeden för att alla ska köpa henne idag. Dock har hon skött sig hittills och det bådar ju gott, det kanske man inte kan säga om de andra två ...//Andreas
Jag kan bara hålla med om Göran Hägglund.
Från att ha framstått som ganska principfast och trovärdig i valrörelsen så har även han halkat in på PK-spåret och ägnar sej numer mest åt att spotta på de kristna grundvärderingar som KD egentligen står för. Jag kommer att lägga min röst annorstädes nästa val om Göran Hägglund sitter kvar.
Ang wrote: Mona Sahlin och Lars Ohly vid makten skulle mig vara en mardröm.
Så jag hoppas verkligen att vänstern åker ur riksdagen om sossarna vinner nästa val, vilket skulle hindra dom från att sammarbeta med idioter ifrån vänstern t ex Lars Ohly.
Mona måste verkligen ha en klok människa som hon sammarbetar med så hon kan väga upp lite för den omänskliga mängd IQ hon saknar.Eller så hade S och V kunnat byta ut sina partiledare. För tillfället hoppas jag verkligen på en brakförlust för både S och V så att båda partier vaknar upp lite och inte tror att svenska folket accepterar vilken idiot som helst. (Vilket jag hoppas på att vi inte gör!)
Din mardröm blir dessvärre en sanndröm nästa val, och att VP skulle halka ur?? Knappast..
Den där undersökningen ger jag för övrigt inte mycket för när alla andra undersökningar pekar på uppåt för SAP och nedåt för M..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Callister wrote: Inte när alla snusgubbar vill ha högre a-kassa för sitt snus. Nej då åker V aldrig ut .. 😀 😀
Ähhh, tig med dej din spoling..
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)