Vänsterpartiet-VILKET JÄVLA SKÄMT!!|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vänsterpartiet-VILKET JÄVLA SKÄMT!!
Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
sp_UserOfflineSmall Offline
1
January 29, 2003 - 12:57 am
sp_Permalink sp_Print

"höj skatterna bla bla kapitalisterna alla pengar stackars arbetare skitsnack skitsnack..:"

HÖJ SKATTERNA!!

-Men jag, vänsterns parti ledare tänker inte betala dom själv.
vilket jävla skämt dom är!!!
Gudrun har ju skämt ut dom totalt!! hon går och gnäller om att höja skatterna och skit-men inte fan kan hon betala själv!! fyfan!!
Vänsterpartiet jävla pajas parti!!

Hur dumma får man va???

-Drick sossefritt-drick skattefritt. DUNKEN.

Anton Nilsson
Member
Medlem
Forum Posts: 6496
261428
January 29, 2003 - 1:09 am
sp_Permalink sp_Print

Personligen tycker jag det är bra att vi i Europa fortfarande har en vänster och en höger att välja på och inte väldigt höger eller extremt höger som i USA tex.

Sen är ju det fruktansvärt idiotiskt det som Schyman gjorde, men hennes personliga tabbar är inte partiets tabbar även om det skadar deras image.
Personligen skulle jag dock hoppas att de som ska bedöma de politiska partierna tänker på mer än image.

ranlord
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 183
261460
January 29, 2003 - 4:40 am
sp_Permalink sp_Print

UndaC wrote: Personligen tycker jag det är bra att vi i Europa fortfarande har en vänster och en höger att välja på och inte väldigt höger eller extremt höger som i USA tex.

Sen är ju det fruktansvärt idiotiskt det som Schyman gjorde, men hennes personliga tabbar är inte partiets tabbar även om det skadar deras image.
Personligen skulle jag dock hoppas att de som ska bedöma de politiska partierna tänker på mer än image.

håller med det är nödvändikt för en demokrati att ha valmöjligheter....
de länder som styr världen gb o usa har 2 partier 2 är för mig inte en äkta demoktati båda dessa länder har ett valsystem som effectift dödar små partier ......

Gurufong
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 10
261466
January 29, 2003 - 6:13 am
sp_Permalink sp_Print

Visserligen är det helt klart bra att ha en höger och en vänster, det är helt korrekt.

Dock är det fakta att jag ALLDRIG hört något om skattefusk eller skandalaktigt när de gäller högern. Däremot har skandalerna om mygel tex skattefusk haglat på vänstersidan i flera år, allt från sahlin till shyman. De missbrukar skattebetalarnas pengar. Vilka är borgarsvin??? Byt namn på höger och vänster säger jag. "solidaritet" högre skatter för att betala en taxiresa på 33 mil för shymans handväska? Har aldrig hört nått falskare i hela mitt liv.

Solidaritet o sug min *** borgar alkolist kärring.

Det arbetaren tjänar på är att rösta till höger. Inte på att bli lurad av vänstern hela livet.

arte
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 301
261478
January 29, 2003 - 7:21 am
sp_Permalink sp_Print

....konstruera att det var Bo Lundgren som hade "fifflat" - inte Gudrun.
Då hade det blivit ett sjuhelvetes liv. Moderaterna, dessa "höger-utsugar-kapitalister" som tar från de fattiga, skulle näst intill blivit lynchade och hela högern skulle bli ifrågasatt.

Eller om nån i folkpartiet hade spelat in porrfilm (var en vänsterpartist som var med i massa filmer) vad skulle hänt då?

Vänstern kan tydligen fumla lite fram och tillbaka men högern kan det absolut inte - Vet inte om det är för att ingen tar vänstern seriöst eller om de flesta journalister/media-koncerner är vänstervridna.

...hoppas nu att det går åt helvete för VP.

Jerry
Member
Medlem
Forum Posts: 4381
261581
January 29, 2003 - 11:32 am
sp_Permalink sp_Print

Rätta mig om jag har fel, men är inte detta ett sjuhelvetes liv?

Schyman är en idiot, men hon avgick, så det finns inte mycket mer att prata om.

Arny
Member
Medlem
Forum Posts: 2842
261785
January 29, 2003 - 4:57 pm
sp_Permalink sp_Print

Gurufong wrote:

Dock är det fakta att jag ALLDRIG hört något om skattefusk eller skandalaktigt när de gäller högern

Vänstern drog fram lite skit om Per Unckel när han gnällde på Mona Sahlins kontokortsaffärer. Dock inte alls i samma klass som Sahlin, Schyman och Jan O Karlsson.

the_wiz
Medlem
Forum Posts: 170
261827
January 29, 2003 - 5:49 pm
sp_Permalink sp_Print

arte wrote: ....konstruera att det var Bo Lundgren som hade "fifflat" - inte Gudrun.
Då hade det blivit ett sjuhelvetes liv. Moderaterna, dessa "höger-utsugar-kapitalister" som tar från de fattiga, skulle näst intill blivit lynchade och hela högern skulle bli ifrågasatt.

Eller om nån i folkpartiet hade spelat in porrfilm (var en vänsterpartist som var med i massa filmer) vad skulle hänt då?

Vänstern kan tydligen fumla lite fram och tillbaka men högern kan det absolut inte - Vet inte om det är för att ingen tar vänstern seriöst eller om de flesta journalister/media-koncerner är vänstervridna.

...hoppas nu att det går åt h*****e för VP.

Du kan vara lugn, det kommer det nog att göra.
Nu när schyman har avgått kommer vp att åter igen bli ett kommunistparti, om vi har riktig otur.
och då kommer partiet falla som en fjäder på månen.

chrippaz
Member
Medlem
Forum Posts: 3518
261886
January 29, 2003 - 7:01 pm
sp_Permalink sp_Print

jag säger bara en adress: http://w1.877.telia.com/~u8773.....GON(1).jpg 😡

Blue_Moon_
Member
Medlem
Forum Posts: 3020
262041
January 29, 2003 - 9:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Ranlord, du borde besöka

http://skrivihop.nu

Fast en liten dos till er alla skulle nog inte skada.

squarepusher
Member
Medlem
Forum Posts: 2154
262060
January 29, 2003 - 9:54 pm
sp_Permalink sp_Print

vore det inte så att den där hycklande kommunist kärringen har varit så snabb på att peka finger på andra i media när dom har tabbat sig, så skulle jag inte bry mig så mycket. Man ska leva som man lär.

alph7
Medlem
Forum Posts: 197
262088
January 29, 2003 - 10:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Gurufong wrote:
Dock är det fakta att jag ALLDRIG hört något om skattefusk eller skandalaktigt när de gäller högern.

Calle Bildt slaktade en himlans massa barn i Sudan. Det knäcker fett nåt litet skattefusk.

http://www.aftonbladet.se/deba.....ebatt.html

enda länken jag hittade i en hast

Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
262155
January 29, 2003 - 11:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Det är liksom bara det...

gå och skrika om skattesänkningar och snacka om att liberalisterna tar från de fattiga, hon kan ju inte ens betala skatt, och ändå ska hon höjja den!!!

Sebbe
Member
Medlem
Forum Posts: 5039
262185
January 30, 2003 - 1:22 am
sp_Permalink sp_Print

Det här med Gudruns skattefusk är rent löljligt, egentligen, titta bara på dom som var på porrklubb för skattepengar, deras motevering var

"Såg inte att det var en porrklubb", Gudrun erkänner iallafall när hon gör fel, vilka andra pariledare gör det? Ingen vad jag vet.

Förresten... om man får gå på bordeller för skattepengar får man nog göra avdrag för kådisar oxå, måste fan prova....

Jag ger ett stort plus i kanten till Gudrun då hon enligt min åsikt är sveriges trevligaste partiledare.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 359
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL