October 28, 2002
"höj skatterna bla bla kapitalisterna alla pengar stackars arbetare skitsnack skitsnack..:"
HÖJ SKATTERNA!!
-Men jag, vänsterns parti ledare tänker inte betala dom själv.
vilket jävla skämt dom är!!!
Gudrun har ju skämt ut dom totalt!! hon går och gnäller om att höja skatterna och skit-men inte fan kan hon betala själv!! fyfan!!
Vänsterpartiet jävla pajas parti!!
Hur dumma får man va???
-Drick sossefritt-drick skattefritt. DUNKEN.
November 29, 2001
Personligen tycker jag det är bra att vi i Europa fortfarande har en vänster och en höger att välja på och inte väldigt höger eller extremt höger som i USA tex.
Sen är ju det fruktansvärt idiotiskt det som Schyman gjorde, men hennes personliga tabbar är inte partiets tabbar även om det skadar deras image.
Personligen skulle jag dock hoppas att de som ska bedöma de politiska partierna tänker på mer än image.
August 15, 2001
UndaC wrote: Personligen tycker jag det är bra att vi i Europa fortfarande har en vänster och en höger att välja på och inte väldigt höger eller extremt höger som i USA tex.
Sen är ju det fruktansvärt idiotiskt det som Schyman gjorde, men hennes personliga tabbar är inte partiets tabbar även om det skadar deras image.
Personligen skulle jag dock hoppas att de som ska bedöma de politiska partierna tänker på mer än image.
håller med det är nödvändikt för en demokrati att ha valmöjligheter....
de länder som styr världen gb o usa har 2 partier 2 är för mig inte en äkta demoktati båda dessa länder har ett valsystem som effectift dödar små partier ......
January 4, 2003
Visserligen är det helt klart bra att ha en höger och en vänster, det är helt korrekt.
Dock är det fakta att jag ALLDRIG hört något om skattefusk eller skandalaktigt när de gäller högern. Däremot har skandalerna om mygel tex skattefusk haglat på vänstersidan i flera år, allt från sahlin till shyman. De missbrukar skattebetalarnas pengar. Vilka är borgarsvin??? Byt namn på höger och vänster säger jag. "solidaritet" högre skatter för att betala en taxiresa på 33 mil för shymans handväska? Har aldrig hört nått falskare i hela mitt liv.
Solidaritet o sug min *** borgar alkolist kärring.
Det arbetaren tjänar på är att rösta till höger. Inte på att bli lurad av vänstern hela livet.
January 7, 2003
....konstruera att det var Bo Lundgren som hade "fifflat" - inte Gudrun.
Då hade det blivit ett sjuhelvetes liv. Moderaterna, dessa "höger-utsugar-kapitalister" som tar från de fattiga, skulle näst intill blivit lynchade och hela högern skulle bli ifrågasatt.
Eller om nån i folkpartiet hade spelat in porrfilm (var en vänsterpartist som var med i massa filmer) vad skulle hänt då?
Vänstern kan tydligen fumla lite fram och tillbaka men högern kan det absolut inte - Vet inte om det är för att ingen tar vänstern seriöst eller om de flesta journalister/media-koncerner är vänstervridna.
...hoppas nu att det går åt helvete för VP.
November 5, 2001
Gurufong wrote:
Dock är det fakta att jag ALLDRIG hört något om skattefusk eller skandalaktigt när de gäller högern
Vänstern drog fram lite skit om Per Unckel när han gnällde på Mona Sahlins kontokortsaffärer. Dock inte alls i samma klass som Sahlin, Schyman och Jan O Karlsson.
December 28, 2002
arte wrote: ....konstruera att det var Bo Lundgren som hade "fifflat" - inte Gudrun.
Då hade det blivit ett sjuhelvetes liv. Moderaterna, dessa "höger-utsugar-kapitalister" som tar från de fattiga, skulle näst intill blivit lynchade och hela högern skulle bli ifrågasatt.Eller om nån i folkpartiet hade spelat in porrfilm (var en vänsterpartist som var med i massa filmer) vad skulle hänt då?
Vänstern kan tydligen fumla lite fram och tillbaka men högern kan det absolut inte - Vet inte om det är för att ingen tar vänstern seriöst eller om de flesta journalister/media-koncerner är vänstervridna.
...hoppas nu att det går åt h*****e för VP.
Du kan vara lugn, det kommer det nog att göra.
Nu när schyman har avgått kommer vp att åter igen bli ett kommunistparti, om vi har riktig otur.
och då kommer partiet falla som en fjäder på månen.
November 4, 2001
jag säger bara en adress: http://w1.877.telia.com/~u8773.....GON(1).jpg 😡
January 30, 2002
Gurufong wrote:
Dock är det fakta att jag ALLDRIG hört något om skattefusk eller skandalaktigt när de gäller högern.
Calle Bildt slaktade en himlans massa barn i Sudan. Det knäcker fett nåt litet skattefusk.
http://www.aftonbladet.se/deba.....ebatt.html
enda länken jag hittade i en hast
June 11, 2001
Det här med Gudruns skattefusk är rent löljligt, egentligen, titta bara på dom som var på porrklubb för skattepengar, deras motevering var
"Såg inte att det var en porrklubb", Gudrun erkänner iallafall när hon gör fel, vilka andra pariledare gör det? Ingen vad jag vet.
Förresten... om man får gå på bordeller för skattepengar får man nog göra avdrag för kådisar oxå, måste fan prova....
Jag ger ett stort plus i kanten till Gudrun då hon enligt min åsikt är sveriges trevligaste partiledare.
1 Guest(s)