December 15, 2002
skiroy wrote: Den fegisen vågar inte skriva fler inlägg.
Det är det som har hänt och inte heller har han tillfört speciellt mycket i forumet med allt spam heller.
vadå spam...
Han var väldigt aktiv, och inte minst en profil. Skulle detta vara ett forum med enbart sakliga inlägg och utan nåt ovidkommande snack och dessutom, utan profiler, skulle nog inte många hänga här...
September 12, 2001
Extatic wrote: [quote=skiroy]Den fegisen vågar inte skriva fler inlägg.
Det är det som har hänt och inte heller har han tillfört speciellt mycket i forumet med allt spam heller.
vadå spam...
Han var väldigt aktiv, och inte minst en profil. Skulle detta vara ett forum med enbart sakliga inlägg och utan nåt ovidkommande snack och dessutom, utan profiler, skulle nog inte många hänga här...
Men kom igen killen !
En spammer är knappast en profil i forumet, om du tycker det så säger det betydligt mera om dig själv.
Att skriva såpass många inlägg utan något vettigt vad är det ?
Spam om inte annat...finns många som har mindre antal inlägg men tillför mer i forumet samt varvar med lite inlägg i allmänt.
Det är en betydligt bättre balans i mångas tycke. Inte sant ?
January 12, 2004
abishai wrote: [quote=skiroy]Den fegisen vågar inte skriva fler inlägg.
Du som är admin kan väl trixa lite med dina magiska krafter och lägga till 2 inlägg på han :bgrin: :bgrin:
Det vore bättre och ge han en nolla istället. :bgrin:
December 15, 2002
skiroy wrote: [quote=Extatic][quote=skiroy]Den fegisen vågar inte skriva fler inlägg.
vadå spam...
Men kom igen killen !
En spammer är knappast en profil i forumet, om du tycker det så säger det betydligt mera om dig själv.
Att skriva såpass många inlägg utan något vettigt vad är det ?
Spam om inte annat...finns många som har mindre antal inlägg men tillför mer i forumet samt varvar med lite inlägg i allmänt.
Det är en betydligt bättre balans i mångas tycke. Inte sant ?
Asså ifall inte han skriver vettigt här på forumet vet jag faktiskt inte vem som gör det.
Anledningen till att han har så många inlägg är att han varit aktiv här i många år, och att han svarar på de flesta trådar. Jag tycker iaf han var saklig i de flesta av sina inlägg.
December 15, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Extatic]Jag tycker iaf han var saklig i de flesta av sina inlägg.
😮
(Ursäkta spammet där, men det går inte att kommentera på något annat sätt)
:cy:
LÄS hans inlägg, se om du hittar nåt meningslöst babbel. Det du eventuellt hittar är sånt som varje jävla medlem här på NH skriver lite då och då. Alltså är alla spammers. 😉
September 12, 2001
.doedels wrote: Jag fattar inte varför han inte bara gör en ny användare som heter Mind2 och skriver 9999 inlägg till på den...
Knappast något man får göra !
Och jag är säker på att den fegisen har gjort så. I annat namn då.
Hittar jag honom blir det med buller och bång.
2 Guest(s)