October 31, 2003
Collateral wrote: [quote=Z1010]Håller helt med de som inte gillar adminsen eller moderatorerna här, de är inavlade pack! Sen finns de dessutom idioter osm håller med dom helt otroligt t.ex Obelix, vilken j**la människa, den där j**la grisen har fan inget liv och kommer aldrig att få det heller, du har ingenting! Den dagen då du får en snygg brud att gifta sig med dig den dagen finns inte! Det bästa är att skriva då och då här när det är något som inte stämmer, annars har man ingen nytta här, okunniga j**lar och tål inte om man har en annan åsikt eller inte litar på vad en del skriver!
Bad day?
No. the worst
July 10, 2004
Mean Machine wrote: [quote=Z1010]Håller helt med de som inte gillar adminsen eller moderatorerna här, de är inavlade pack! Sen finns de dessutom idioter osm håller med dom helt otroligt t.ex Obelix, vilken j**la människa, den där j**la grisen har fan inget liv och kommer aldrig att få det heller, du har ingenting! Den dagen då du får en snygg brud att gifta sig med dig den dagen finns inte! Det bästa är att skriva då och då här när det är något som inte stämmer, annars har man ingen nytta här, okunniga j**lar och tål inte om man har en annan åsikt eller inte litar på vad en del skriver!
Hade det här varit IRC hade jag tippat på en +kb, men dessvärre får du nog nöja dig med en vanlig ban här. Grattis iaf. (Vänta nu, nu blir väl jag ansedd som okunnig, du vet ju allt...:roll:)
Hahaha datornörd +kb
Tror du att jag bryr mig om jag blir bannad härifrån?! Helt ärligt?
1 Guest(s)