October 7, 2002
Steel wrote: Pluggar i Helsingborg så jag bor där på terminerna.
Sen på loven så bor jag i Kvibille som är känt för två saker, eller åtminstone en, men det är inte så många som vet vart det ligger trots att det är lite känt. 🙂
Jag vet vart det ligger ju. Men vad är det det är känt för? Cheddar och gräddädel? Kommer inte på något annat...
May 17, 2002
Först: bor just nu på Masthugget i Göteborg
sedan:
jösses, ingen har anmärkt på trådens syfte ännu, jag blir först!!! 😀
Varför skapa en tråd om funktionen "från" redan finns i forumet? Om man inte har skrivit var man är ifrån i sin profil så vill man kanske inte dela med sig av den informationen. Alla andra vet vi ju redan...
January 23, 2002
TERdON wrote: [quote=Steel]Pluggar i Helsingborg så jag bor där på terminerna.
Sen på loven så bor jag i Kvibille som är känt för två saker, eller åtminstone en, men det är inte så många som vet vart det ligger trots att det är lite känt. 🙂
Jag vet vart det ligger ju. Men vad är det det är känt för? Cheddar och gräddädel? Kommer inte på något annat...
"Bank für alle" spelades in i Kvibille.
Var det jag menade som den andra lite tveksamma saken byn är känd för. 🙂
January 23, 2002
TERdON wrote: [quote=Steel]"Bank für alle" spelades in i Kvibille.
Var det jag menade som den andra lite tveksamma saken byn är känd för. 🙂
Det har du rätt i. Fast det programmet tyckte jag aldrig var särskilt bra, så det räknas inte. 🙂
Nä det var ingen vidare serie, det kan jag hålla med om.
Men vårat hus var med i den, de svepte förbi med kamera så jag är i princip en kändis. :bgrin:
March 20, 2003
Pim_ wrote: [quote=azN-][quote=Pim_]Står inte det under min avatar?
Accually: nej! 😛
Konstigt, för det finns ju en funktion där man kan skriva vart man bor så att alla kan se det i varje inlägg man postar.
Krqagyzzz wrote: Först: bor just nu på Masthugget i Göteborg
sedan:
jösses, ingen har anmärkt på trådens syfte ännu, jag blir först!!! 😀Varför skapa en tråd om funktionen "från" redan finns i forumet? Om man inte har skrivit var man är ifrån i sin profil så vill man kanske inte dela med sig av den informationen. Alla andra vet vi ju redan...
Förslag på smilis du kan använda
November 27, 2003
http://www.nordichardware.se / http://www.nordichardware.com
Tillbringar även viss tid i min lya i Mönsterås norr om Kalmar. Hoppas kunna flytta söderut snart.
Fasen vad det ä kallt på kusten....
//Andreas
1 Guest(s)