June 13, 2001
Om man är smart och läser alla grejjer man fyller i ...vid registreringen till NH..
så finns det en ruta där man ska skriva in vart man bor...sen under varje inlägg man skriver...står den lilla platsen där...
Karlskrona kanske syns ..underst ..under mitt nick...
🙄 🙄 = (Roll roll pointless poll)
May 11, 2005
On 2001-11-14 14:23, kottetrance wrote:
Om man är smart och läser alla grejjer man fyller i ...vid registreringen till NH..
så finns det en ruta där man ska skriva in vart man bor...sen under varje inlägg man skriver...står den lilla platsen där...Karlskrona kanske syns ..underst ..under mitt nick...
🙄 🙄 = (Roll roll pointless poll)
men det står inte på allas inlägg!!! så håll Flabben!!!!!!
January 4, 2001
On 2001-11-14 14:37, Raven wrote:
så finns det en ruta där man ska skriva in vart man bor...sen under varje inlägg man skriver...står den lilla platsen där...Karlskrona kanske syns ..underst ..under mitt nick...
🙄 🙄 = (Roll roll pointless poll)men det står inte på allas inlägg!!! så håll Flabben!!!!!!
Raven... va inte otrevlig...
On 2001-11-14 14:37, Raven wrote:
🙄 🙄 = (Roll roll pointless poll)men det står inte på allas inlägg!!! så håll Flabben!!!!!!
Då får dom skylla sej själva...Om dom törs...
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)