January 13, 2004
<----------- Från Boomhauer i king of the hill. Inte för att jag brukar se på det men jag tyckte namnet lät roligt helt enkelt. Senare har jag även insett vissa likheter med mig själv. T.ex. snackar han helt utan några pauser, vilket även jag råkar göra ibland. Och ibland snackar jag snabbare än vad skallen hänger med och det kan ha sina nackdelar :) Däremot är jag väl så långt ifrån en redneck man kan komma. Går även under namnet Boomhauzen i spel där Boomhauer redan är reggat (bf2) eller som t.ex. min andra karaktär i wow på den tiden jag spelade det. Nåt jag fått från ett LAN för många år sedan då jag fick iden att spela som Lt. Boomhauzen i nån WW2-shooter varje gång jag blev tysk ;)
http://www.bestwavs.com/wav02/.....ternet.wav
January 14, 2004
Mean Machine wrote: Mean = Elak. Nånting jag brukade vara, dock lagt av mig lite på sistone.
Machine = bra skiva av ett visst band.
Mean Machine = Vinnie Jones, finns en film med samma namn han har huvudrollen i, och han var jäkligt elak. Så jag tänkte att det passar mig. 🙂
Den filmen är bra 😀
Och T0FFE är ett av mina 42 smeknamn... kommer inte riktigt ihåg hur jag fick det men det är ju för Kristoffer iaf 😛
Nollan är för att O var upptaget på någon sida jag registrerade mig på
March 10, 2003
När jag läser Mean Machine tänker jag enbart på http://en.wikipedia.org/wiki/M.....hine_Angel
[Image Can Not Be Found]
av någon anledning.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
December 17, 2001
heter Felix Bergman och i mellanstadiet så behövde jag ett smeknamn enligt en kompis det första han kom på var Flux Bman nått år senare ville jag förändra det och göra det "coolare" när man var lite fjortis så utvecklade jag det till FluXz.. har hängt med sen dess..
October 7, 2002
En gång i tiden, sisådär snart tio år sen, skulle jag ha ett internetnick. Jag ville gärna ha ett som var unikt på Altavista (det här var som sagt för nästan tio år sedan - långt innan Google). Jag slängde ihop lite bokstäver och tyckte "Tordon" kunde passa, låter häftigt och betydde inget vad jag visste. Fast det fick jag en massa träffar på, så det betydde visst något i alla fall. Så jag bytte första o:et till ett e. Sen började jag rätt snart skriva alla bokstäver utom d:et stora också.
Det slutade med att jag fick vara ensam i någon månad i alla fall. Rätt snart dök det upp andra "terdon". Bland annat någon amerikanare som var förtjust i vapen, och någon "jordgud" i något kasst spel...
1 Guest(s)