September 27, 2005
Nu är det så att jag sitter här på Wiens flygplats och har massor med tid att slå ihjäl. Då kom jag så klart att tänka på NH. Och att det vore lite intressant att veta var i världen NH (genom sina användare) har varit!
Så tala om var i världen du har varit OCH postatat i NH's forum. Räknas inte om du var en vecka på Kreta och inte ens var inne på internet.
Mina bidrag:
Wien
London
Rom
Ayia napa
Shanghai
Taipei
Hong Kong
Cixi
Wenzhou
Bangkok
Sen får vi slå ihop allt till en google-maps mashup för att se NHs spridning i världen.
March 10, 2003
Japan - Från varierande platser, allt från webbkafe till egna laptopen. Beroende på omständigheter hur
man hade tillgång till Internet.
Flygplatsen Wien - fick ju fördriva tiden precis som dig.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
May 17, 2002
Aberdeen, Stavanger, Bergen, Kristiansund, Ålesund, Rotterdam, Amsterdam, Zeebrügge, Rostock, Bremerhaven, Kaliningrad, Reykavik, Aukrari, Hafnarfrjordur, St Petersburg, Antwerpen, Brodeaux, Teesport, London, Milford Haven, Pembroke, Belfast, Dundee, Takoradi, Nantali, Szczecin, Kemi, Kotka, Aarhus, Nordsjøn, Norska havet, Nordatlanten, sydatlanden. Corner Brooke, Point Au Pic, Baice Aumor, Philadelphia..... plus ett gæng andra trista hamnstæder jag inte kommer på just nu.
1 Guest(s)