July 14, 2004
Delph1 wrote: [quote=MoparPower][quote=optimuz]aa den var fräsch faktiskt skulle kunna tänka mig att köpa en sån där..själv har jag något liknande fast det är "inge tak på saken" utan som en golfkeps mer =)
Nomic: Skulle den där vara "inne"?? Sen när blev skate/snowboard etc. kläder inne???
Menar du allvar?
Jag tror det, eller så har han levt någon annanstans de senate 10-15 åren.
//Andreas
ehm?
Jag hoppas nog att du skojar med mig nu...
Du borde nog gå på stan nån gång ibland istället för o sitta på forumet hela dagarna 🙄
November 27, 2003
Nomic wrote: [quote=Delph1][quote=MoparPower][quote=optimuz]aa den var fräsch faktiskt skulle kunna tänka mig att köpa en sån där..själv har jag något liknande fast det är "inge tak på saken" utan som en golfkeps mer =)
Nomic: Skulle den där vara "inne"?? Sen när blev skate/snowboard etc. kläder inne???
Menar du allvar?
Jag tror det, eller så har han levt någon annanstans de senate 10-15 åren.
//Andreas
ehm?
Jag hoppas nog att du skojar med mig nu...
Du borde nog gå på stan nån gång ibland istället för o sitta på forumet hela dagarna 🙄
Det är väl för sjutton ingen konst att hitta ungar som klär som som skatare mm? Vet att folk klätt sig som det sen jag gick på högstadiet .. minst.
//Andreas
October 31, 2003
Nu fattar däremot inte jag vad ni menar. Ja menar att Skate/puder är inne igen(inte som vi som har första Bad Religion LP:n) FÖR: WE(dom som har snott ATARI loggan) har "activists" varav minst två är snoboardåkare, en annan är bästis med Torsten Flink, kör full och knullar småtjejer(härlig kille). Och jag antar att dom är "inne" för jag ser en massa idioter som har kläderna. Jag föredrar Sands, Tiger eller varför inte Melka. Men jag vill ha lite kvalle och inga loggor,om det inte står "big woody" och har en bild på en bil(woody) eller givetvis DODGE
November 27, 2003
MoparPower wrote: Nu fattar däremot inte jag vad ni menar. Ja menar att Skate/puder är inne igen(inte som vi som har första Bad Religion LP:n) FÖR: WE(dom som har snott ATARI loggan) har "activists" varav minst två är snoboardåkare, en annan är bästis med Torsten Flink, kör full och knullar småtjejer(härlig kille). Och jag antar att dom är "inne" för jag ser en massa idioter som har kläderna. Jag föredrar Sands, Tiger eller varför inte Melka. Men jag vill ha lite kvalle och inga loggor,om det inte står "big woody" och har en bild på en bil(woody) eller givetvis DODGE
Då pratar vi inte om riktigt samma saker dock, men du är jag med på vad du säger. Finns fullt av wannabees därute dock 😉
(Och jag hatar också att man ser ATARI-loggan på någon fjortis tröja överallt... kulturmord)
//Andreas
2 Guest(s)