October 11, 2002
tjena alla datorentusiaster!
Tänkte bara kolla folks klädstil och bästa ställena att handla på!
för att folk ska få lite fart på sig så kan jag börja 😀
jag klär mig som en östermalmsnobb, men måste inte vara märkeskläder 😛
bra onlineaffär:
http://www.bonaparte.se/herrklader/
men ibland skiftar humöret då kör jag på jack&jones stuff. gillar dem.
så! nästa!
January 22, 2003
Alltid i butik, köpa kläder online känns inte så värst smart då man inte har en aning om vilken storlek man ska ha.
Klär mig gärna i lite "dyrare" kläder eftersom att det känns bättre på något sätt, spelar dock ingen roll om andra ser vad jag har för märke på utan det är viktigare att det är snyggt.
Blå jeans och svart/mörk huvtröja med en snygg T-shirt är väll ungefär vad jag brukar ha på mig.
May 19, 2003
Handlar jämt i butik, för jag har då inte hittat en provhytt på internet än 😉
Är oftast några vanliga jeans (diesel, crocker), lite denim stuk och sen resten är just inget speciellt. Några marwin tröjor, ett par Circa skor (underbara att skejta i) sen har jag väl några J&J tröjor.
Köper det som är snyggt, sen beror det på vad jag köper om jag ska lägga ut runt 1000;- på något.
October 25, 2003
Handlar bara märkeskläder.
Tycker att det är värt de där extra hundringarna för att få den (oftast) bättre kvaliten och passformen.
Handlar en hel del på nätet, typ zoovillage, boardstore, nocomply mfl, men även i butik.
Då blir det väl mestadels typ carlings, Brothers, MQ och liknande.
Även en hel del på Ascot när jag ska ha sweats och sådant.
EDIT:
pompougnac wrote: Är besatt av dyra skor... billiga skor är det värsta jag vet.
My soulmate! 😛
February 3, 2003
Handlar i stort sett bara på butiker IRL. Vill gärna kunna prova kläderna.
Dock är det så jävla svårt att hitta butiker som säljer fina rockar nu så det kommer jag väl få beställa över internet.
I övrigt så kan man väl bara förklara min klädstil med svart och relativt slappt. Köper det jag tycker passar mig och då ska det fan helst inte vara för dyrt heller. Och jag hatar verkligen jeans.. URK
I butik..
Med min kroppsfason måste man prova kläderna först..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 25, 2003
Tindy wrote: Handlar bara märkeskläder.
Tycker att det är värt de där extra hundringarna för att få den (oftast) bättre kvaliten och passformen.Handlar en hel del på nätet, typ zoovillage, boardstore, nocomply mfl, men även i butik.
Då blir det väl mestadels typ carlings, Brothers, MQ och liknande.
Även en hel del på Ascot när jag ska ha sweats och sådant. (Enda affären i stan som säljer Hugo Boss och Gant)EDIT:
[quote=pompougnac]Är besatt av dyra skor... billiga skor är det värsta jag vet.
My soulmate! 😛
June 5, 2004
NES_Boy wrote: Alltid i butik, köpa kläder online känns inte så värst smart då man inte har en aning om vilken storlek man ska ha.
Klär mig gärna i lite "dyrare" kläder eftersom att det känns bättre på något sätt, spelar dock ingen roll om andra ser vad jag har för märke på utan det är viktigare att det är snyggt.
Blå jeans och svart/mörk huvtröja med en snygg T-shirt är väll ungefär vad jag brukar ha på mig.
kom precis på en sak, vi har ju samma klädstil helt 😮
men glöm inte att det ska vara en "zip-hood"
September 5, 2001
Skor är väl det enda jag inte snålar på, annars avgör priset oftast.
Sen letar jag oftast efter det som är snyggt och inte vilket märke det är, so what om det är ett märke men också so what om det är kapp ahls egna! Så länge man själv tycker det är snyggt.
Jag fördomsfri 😉 (när det gäller kläder)
2 Guest(s)