February 1, 2002
Måste testa kläder så det blir över disk.
Skor är inte något jag snålar på heller, 1000:- på skor går lätt.. men då håller dom också och är sköna!
Men jag köpte faktiskt ett par för 399:- för några månader sen som va otroligt sköna och hållbara.
Skate och basketstuket är vad jag gillar 🙂
February 12, 2003
Blivit Junkyard ett par gånger (ledsen Coore), är rätt inte på skate-kläder just nu iaf. Men det blir gärna typ Åhléns och liknande i stan också.
Apropå skor: skor kan vara "rätt" billiga, t.ex Vans Slip-On, både snyggaste och skönaste slacker-skorna evah, 500 pix, äger två par. För att inte tala om löparskor (håll i er, fotfetischister), Asics Gel Kayano XI för 1700:- 😛
Och ja, jag var tvungen att skryta om de, är fan skönaste skorna ever.
Förresten, jag är inte direkt märkeskåt, mer tvärsom, jag köper inte märken jag hatar. Och för att dra ut på det här ännu mer: det finns två märken jag riktigt älskar (inom kläder), Vans och Asics (för deras löpskor).
June 23, 2002
Varierar..
Handlar kläder på MQ, Hollywood, Gulan samt OneOff.
Händer även att jag kan beställa vissa saker från internetbutiker.
Föredrar helt klart märkeskläder.
Oftast bättre kvalité och sitter bättre.
Men visst kan det hända att man köper andra billigare också som kan vara schyssta.
October 11, 2002
Gueno wrote: [quote=kakmonstret] jag klär mig som en östermalmsnobb, men måste inte vara märkeskläder 😛
Snälla, snälla!
Säg att det inte är rosa skjorta, märkes jeans och beigea spättsiga skor. [-o<
Själv kör jag på Blend jeans och t-shirts.
Å det köps alltid över disk.
vad ere för fel på mina fina kläder 😀
January 22, 2003
azN- wrote: [quote=NES_Boy]Alltid i butik, köpa kläder online känns inte så värst smart då man inte har en aning om vilken storlek man ska ha.
Klär mig gärna i lite "dyrare" kläder eftersom att det känns bättre på något sätt, spelar dock ingen roll om andra ser vad jag har för märke på utan det är viktigare att det är snyggt.
Blå jeans och svart/mörk huvtröja med en snygg T-shirt är väll ungefär vad jag brukar ha på mig.
kom precis på en sak, vi har ju samma klädstil helt 😮
men glöm inte att det ska vara en "zip-hood"
Har du faktiskt rätt i, det är lite skrämmande faktiskt.
Men jag har ändå bättre smak när det gäller jackor 😛
Jupp, zip-hood måste det vara, klarar knappt av vanliga icke-zip tröjor.
October 11, 2002
August 22, 2001
Min shopping är humörsbaserad. Ibland känner jag mig förvånande snygg (nej, jag vet det är ingen känsla) då är det lika bra att passa på. En top i varje färg och de där svindyra jeansen man var för tjock för tre dagar tidigare.
Oftast föredrar jag kvalitet och kan tänka mig att investera lite pengar om det är nåt jag tror blir hållbart. Men jag kan lika väl köpa en billig tröja på H&M som är trendig i två veckor.
Svarta träningsbyxor och figurnära t-shirtar i glada färger har länge varit en passion.
October 11, 2002
January 27, 2013
Jag handlar från Second hand - Röda Korset 😀
June 13, 2012
Länge köpt tshirts från asos.co.uk. Frun brukar handla där och då slänger jag med ett par saker.
Nästan samtliga skor senaste åren från lokal butik i stan jag jobba i korea. Stabilt vitt skiftande utbud.
Iövrigt handlas där dom har reko saker; exempelvis nudie jeans, encore skjortor, naturkompaniet etc.
2 Guest(s)