January 12, 2004
För er som inte vet så är Beata min Pansartax, dvs en blandras mellan Tax och Rottweiler.
Hon älskar att spåra, och igår blev hon alldeles heltossig när vi gick i skogen.
Detta var vad hon hittade, tror att det var en räv som precis hade slagit en hare.
Och för att vara pk, det är en bild på en död hare.
April 30, 2005
September 17, 2004
obelix wrote: För er som inte vet så är Beata min Pansartax, dvs en blandras mellan Tax och Rottweiler.
Hon älskar att spåra, och igår blev hon alldeles heltossig när vi gick i skogen.
Detta var vad hon hittade, tror att det var en räv som precis hade slagit en hare.
Och för att vara pk, det är en bild på en död hare.
Duktig hund. Antar att det är taxen som är pappa, eller?
Brukar inte rävar börja äta i bakskanken?
April 30, 2005
skiroy wrote: [quote=DasDjungelmeister]Vet inte riktigt vart du vill komma med den här tråden...
Men det förstår du väl ändå ?
Det handlar ju om en stolt husse. 🙂
Okej, nu fattar jag. Dugtig vovve. Själv tycker jag det ser ut som om en alien (från alien-filmerna) vuxit inne i harens kropp och nu bestämmt sig för att pröva lyckan på annat håll 😉
January 12, 2004
skiroy wrote: [quote=DasDjungelmeister]Vet inte riktigt vart du vill komma med den här tråden...
Men det förstår du väl ändå ?
Det handlar ju om en stolt husse. 🙂
Vist är jag stolt.
Hon har uppenbarligen talang för att spåra, vilket även är en liten nackdel då jag inte vet om hon kulle lysna på mig om hon fick upp ett spår när hon var lös.
1 Guest(s)