May 1, 2005
optimuz wrote: nån lägenhet i sthlm, gbg eller malmö där dom har bbb 10mbit fiber eller bättre uppkoppling samt så centralt som möjligt, sen har ett sommarställe i skärgården eller västkusten eller nåt sånt soft ställe 🙂
Bo på fågelbacken här i malmö o skaffa Scream. Du får 26/26, till din egen lägenhet, du delar inte till de andra i hyreshuset 😀 Jag har scream, men jag bor tyvärr lite längre bort från telestationen än 300 m, så jag får nöja mig med 8/1, men det räcker finfint 😎
August 28, 2004
abishai wrote: [quote=Lodisen][quote=abishai]Någonstans där det inte finns mygg iaf *KLIAR SIG SOM EN IDIOT*
😉
Jasså din gamling, det är här du hänger istället för Swec 👿
Sundsvall for the win!
äsch jag har hängt här sen ett halvår efter jag blev permbannad där :bgrin:
Ja, jag vet att du fick en bann på dig. Jag med 👿
Satans mental-fanskap som bannar för att man hånar honom lite.
Tji fick han. Jag har skapat minst 7 konton till på sweclockers. Av någon anledning genomlistar dom mig och IP-bannar. Synd för dom att inte har fast IP. 😀
Skulle kunna tänka mig att bo i Skåne någonstans. För 1 Gbit/s möjligheten. Får väl tåla att man bor bland folk som inte talar samma språk som en för 1 Gbit/s.
July 14, 2004
Lodisen wrote: [quote=abishai][quote=Lodisen][quote=abishai]Någonstans där det inte finns mygg iaf *KLIAR SIG SOM EN IDIOT*
😉
Jasså din gamling, det är här du hänger istället för Swec 👿
Sundsvall for the win!
äsch jag har hängt här sen ett halvår efter jag blev permbannad där :bgrin:
Ja, jag vet att du fick en bann på dig. Jag med 👿
Satans mental-fanskap som bannar för att man hånar honom lite.
Tji fick han. Jag har skapat minst 7 konton till på sweclockers. Av någon anledning genomlistar dom mig och IP-bannar. Synd för dom att inte har fast IP. 😀
Skulle kunna tänka mig att bo i Skåne någonstans. För 1 Gbit/s möjligheten. Får väl tåla att man bor bland folk som inte talar samma språk som en för 1 Gbit/s.
Du menar Turkiska? :bgrin:
July 14, 2004
Bogus^ wrote: [quote=Nomic][quote=Lodisen] Får väl tåla att man bor bland folk som inte talar samma språk som en för 1 Gbit/s.
Du menar Turkiska? :bgrin:
Nej jag tror han menar danska med svensk brytning... :bok: :blink:
Skåne är ett enda ghetto, o i ghetton så bor det turkar
Hörde ett skämt häromdagen de går så här:
"Vem skulle bry sig om man sprängde bort Turkiet?"
"svar : Ingen, för alla Turkar bor i angered :D" Min käre vän - Erik johansson
:)R
Edit 1 : Angered, ett ställe med mycket invandrare, ligger inte så långt ifrån mina hemtrakter 😉 - Där Erik själv är uppväxt förresten 😛
2 Guest(s)