June 17, 2001
Vart hittar jag svarsalternativet "Jag ska vara hemma, men med en satans massa polare"? Jag och tjejen ska ha fest här, med en sörens massa polare.
Eller går det under "Toffla med flickvännen"?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
May 23, 2001
[NH wrote: WIGGER]Vart hittar jag svarsalternativet "Jag ska vara hemma, men med en satans massa polare"? Jag och tjejen ska ha fest här, med en sörens massa polare.
Eller går det under "Toffla med flickvännen"?
Haha går under toffla med flickvännen. Dock om man är så gammal får man egentligen inte vara med i omröstningen =) Glömmer bort att folk är lite äldre än mig på detta forumet oxo....
Btw hur gammal är du?
June 17, 2001
Jag är 24, men spelar det någon roll om man är 14 eller gubbe (Som skiroy) Festa hemma i sin lägenhet kan man ju göra iaf.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
May 22, 2001
Vet inte, eftersom jag hittade den övergiven ute på landet mitt i skogen.. vid ett pappersbruk... Så jag vet inte hur gammal den är eller nåt sånt..
Den är svart vit grå Hona.
Jävla idioter som har sommarkatter o bara lämnar dom som någon leksak... HATAR såna. 👿 :arg: 👿 :arg: 👿 :arg: 👿 :arg:
July 11, 2002
Jocke aka [NH wrote: Dragon]Vet inte, eftersom jag hittade den övergiven ute på landet mitt i skogen.. vid ett pappersbruk... Så jag vet inte hur gammal den är eller nåt sånt..
j**la idioter som har sommarkatter o bara lämnar dom som någon leksak... HATAR såna. 👿 :arg: 👿 :arg: 👿 :arg: 👿 :arg:
Trevligt att det finns sånna djurvänner som du 😛
Jo håller med dig, sånna idioter ska klubbas till :arg:
June 20, 2002
Jocke aka [NH wrote: Dragon]Vet inte, eftersom jag hittade den övergiven ute på landet mitt i skogen.. vid ett pappersbruk... Så jag vet inte hur gammal den är eller nåt sånt..
j**la idioter som har sommarkatter o bara lämnar dom som någon leksak... HATAR såna. 👿 :arg: 👿 :arg: 👿 :arg: 👿 :arg:
tummen upp till dig... synd att det inte finns fler som du... har en katt som jag har räddat frå avlivning p.g.a att tidigare ägarna hade hund och fick barn (hade inte tid med katt tyckte de, varför skaffar man då katt :arg: )...
hade gärna haft fler, om jag inte bodde i en extremt liten lägenhet (för lite för denna katt, men den får klara sig tills det skaffas en ny) + att katten jag har nu är tydligen avundsjuk av sig och börjar pissa överallt om vi skaffar fler djur...
skulle gärna ha fler
1 Guest(s)