September 27, 2002

Fick tag i en bild på Wigger
Tyckte att jag skulle dela med mig av den till er andra.
Vist är han söt?
Låt komentarena flöda om våran söta wigger. Allt är tilllåtet! I denna tråd finns inga regler. (nästan...)
Har ni några bilder på andra i crew så skicka till mig så ska vi skicka upp de med.
[Image Can Not Be Found]
::Edit:: Fick även en bild på wiggers mindre vackra baksida....
[Image Can Not Be Found]
::Edit:: Fick en till bild på wigger. På bilden tror jag han drömer om Skiroy men inte 100, kanske är någon annan?
[Image Can Not Be Found]
::Edit:: Fick tag i en bild på Falcon med, är han snyggare/sötare/coolare än wigger?
[Image Can Not Be Found]
January 23, 2002

hmm, detta var en svår tråd då jag inte vet hur Wigger ser ut.
Väldigt lockande å skriva nåt fult om bilden men om det är Wigger så kanske han bli tjurig på mig då, och eftersom jag redan har en varning så finns ju risken att jag bannas, vilket inte hade varit kul.
hmm, får fundera till imorn, antingen skriver jag då ingenting eller skriver jag då något ritkigt taskigt som jag har haft hela dan på mig å tänka ut :bgrin:
June 17, 2001

hahaha... Steel, helt ärligt så är du en av de som jag inte skulle ta åt mig utav. No mather what.. så shoot. Ge mig något att skratta åt...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 23, 2002

Alex aka NH|WiggeR wrote: hahaha... Steel, helt ärligt så är du en av de som jag inte skulle ta åt mig utav. No mather what.. så shoot. Ge mig något att skratta åt...
Så fruktansvärt irriterande hjärnsläpp jag fick nu bara för det, sprudlade ju av saker innan.
Skit också, får leta upp hjärna till imorn, för trött för detta nu.
Lite synd att inte dina öron sticker ut mer på första bilden, då hade man lätt kunnat göra dig till ett litet tomtetroll eller nåt å ha dig som avatar nu i jul
June 17, 2001

http://www.fre*6.com/nhcrew
Ok, Stell... fulast WiggeR/Jul avatar får en julklapp av mig... deal?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 23, 2002

hmm, vad är det för nåt svart i skåpet bakom arslet på andra bilden, är det måne en liten dildo
Å det där lilla röda, är det möjligen en lösvagina som används i brist på äkta vara :bgrin:
Edit: Efter närmare studering av bilden inser jag att det som jag först såg som ett skåp nog snarare är en korridor bort till ett annat rum där något rött ligger på golvet och något svart hänger på en krok på väggen.
Edit 2: Skulle tro att det är badrum eller farstu längs borti korridoren och att köket ligger halvägs bort in till vänster.
Ge mig en stund till så lägger jag snart upp en planritning på hela Wiggers lägenhet.
Edit 3: Köket ligger nog till höger.
June 17, 2001

4fun wrote: [quote=MULLVADEN]HAHAHAHA.. Var då en ful j**la bild..=) Hoppas du inte e så ful i verkligia livet Wigger..
Det sorgliga är att han är så ful på verkligenheten :blink:
Men ändå vill du spoona på DH. Nu får du bestämma dig annars tar jag Steel istället. Han och jag har tydligen samma fantasier om dildosar och annat kul.
/FD. Crew ffs
December 18, 2002

Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=4fun][quote=MULLVADEN]HAHAHAHA.. Var då en ful j**la bild..=) Hoppas du inte e så ful i verkligia livet Wigger..
Det sorgliga är att han är så ful på verkligenheten :blink:
Men ändå vill du spoona på DH. Nu får du bestämma dig annars tar jag Steel istället. Han och jag har tydligen samma fantasier om dildosar och annat kul.
4fun = BUSTED
1 Guest(s)