June 17, 2001
Känns lite som "Se och Hör" papparatsiz (eller hur det nu stavas). Tar och publicerar bilder där man ser ut som döden själv eller pelar sig i näsan. Jag säger som Coore alltid gör (men i mitt fall stämmer det faktiskt) Jag e soet!!!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
Alex aka NH|WiggeR wrote: Känns lite som "Se och Hör" papparatsiz (eller hur det nu stavas). Tar och publicerar bilder där man ser ut som döden själv eller pelar sig i näsan. Jag säger som Coore alltid gör (men i mitt fall stämmer det faktiskt) Jag e soet!!!
Jo om inte annat så är wiggans "ledsna hundögon" en riktigt brudmagnet. 😀
June 17, 2001
Du.. Skidan. Du skulle bara veta hur bra det funkar. Att leka lite ledsen och nere. Du, dom kommer som om man vore en magnet.
Undrande tjej: -Hur är det Alex
Alex: -Nja, det är sådär. Vet inte riktigt, är bara lite hängig och trött.
Undrande tjej: -Något jag kan göra för dig?
Alex: -Nja, jag skulle väl kunna få ta lite på dina tuttar *kollar med hundögonen*
Undrande tjejen: -Men visst, om du tror att det hjälper så visst.
Alex: -Men klart att det hjälper! *börjar le och ratta lite*
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2002
Alex aka NH|WiggeR wrote: Du.. Skidan. Du skulle bara veta hur bra det funkar. Att leka lite ledsen och nere. Du, dom kommer som om man vore en magnet.
Alex: -Nja, jag skulle väl kunna få ta lite på dina tuttar *kollar med hundögonen*
Måste testa den..=)
September 27, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR]Du.. Skidan. Du skulle bara veta hur bra det funkar. Att leka lite ledsen och nere. Du, dom kommer som om man vore en magnet.
Måste testa den..=)
man har ju inget att förlora 🙂
June 3, 2001
Alex aka NH|WiggeR wrote: Undrande tjej: -Hur är det Alex
Tror nog jag lägger det i citattråden. 😀
June 17, 2001
Spindel wrote: http://w1.876.telia.com/~u8761.....ersrov.jpg
Är det bara jag som tycker Wigger ser gravid ut? :wide:
Hoppas inte du kom ut den vägen!!!
/FD. Crew ffs
July 3, 2003
Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=Spindel]http://w1.876.telia.com/~u87616940/wiggersrov.jpg
Nej jag kom ut genom arslet :eye:
April 10, 2001
Spindel wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR][quote=Spindel]http://w1.876.telia.com/~u87616940/wiggersrov.jpg
Nej jag kom ut genom arslet :eye:
Ett uttalande som osökt får mig att tänka på det ständiga kommentarerna man drog i plugget.
**** OBS ovårdat språk nedan 🙂 ****
Jag. -Tittar man på dig så ser man att din morsa hade en svår förslossning.
Offret. - Va fan då för??
Jag. -Jo halva f..ittan sitter ju kvar i ansiktet
January 4, 2001
Jmasl wrote: j**la tjat om d e wiggers röv eller mage.... d e hans röv!!! va fan har ni sett för magar i era liv??? =) o jaa...d e wigger som fått mej att bli medlem.. hehe
haha.. guess what... jag skojjade faktiskt.. 🙂
Men det var ju lite intressant att du så bestämt visste hur wiggers röv ser ut.. 😛
3 Guest(s)