June 17, 2001

Känns lite som "Se och Hör" papparatsiz (eller hur det nu stavas). Tar och publicerar bilder där man ser ut som döden själv eller pelar sig i näsan. Jag säger som Coore alltid gör (men i mitt fall stämmer det faktiskt) Jag e soet!!!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001

Alex aka NH|WiggeR wrote: Känns lite som "Se och Hör" papparatsiz (eller hur det nu stavas). Tar och publicerar bilder där man ser ut som döden själv eller pelar sig i näsan. Jag säger som Coore alltid gör (men i mitt fall stämmer det faktiskt) Jag e soet!!!
Jo om inte annat så är wiggans "ledsna hundögon" en riktigt brudmagnet.
June 17, 2001

Du.. Skidan. Du skulle bara veta hur bra det funkar. Att leka lite ledsen och nere. Du, dom kommer som om man vore en magnet.
Undrande tjej: -Hur är det Alex
Alex: -Nja, det är sådär. Vet inte riktigt, är bara lite hängig och trött.
Undrande tjej: -Något jag kan göra för dig?
Alex: -Nja, jag skulle väl kunna få ta lite på dina tuttar *kollar med hundögonen*
Undrande tjejen: -Men visst, om du tror att det hjälper så visst.
Alex: -Men klart att det hjälper! *börjar le och ratta lite*
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2002

Alex aka NH|WiggeR wrote: Du.. Skidan. Du skulle bara veta hur bra det funkar. Att leka lite ledsen och nere. Du, dom kommer som om man vore en magnet.
Alex: -Nja, jag skulle väl kunna få ta lite på dina tuttar *kollar med hundögonen*
Måste testa den..=)
September 27, 2002

MULLVADEN wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR]Du.. Skidan. Du skulle bara veta hur bra det funkar. Att leka lite ledsen och nere. Du, dom kommer som om man vore en magnet.
Måste testa den..=)
man har ju inget att förlora
June 3, 2001

Alex aka NH|WiggeR wrote: Undrande tjej: -Hur är det Alex
Tror nog jag lägger det i citattråden.
June 17, 2001

Spindel wrote: http://w1.876.telia.com/~u8761.....ersrov.jpg
Är det bara jag som tycker Wigger ser gravid ut? :wide:
Hoppas inte du kom ut den vägen!!!
/FD. Crew ffs
July 3, 2003

Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=Spindel]http://w1.876.telia.com/~u87616940/wiggersrov.jpg
Nej jag kom ut genom arslet :eye:
April 10, 2001

Spindel wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR][quote=Spindel]http://w1.876.telia.com/~u87616940/wiggersrov.jpg
Nej jag kom ut genom arslet :eye:
Ett uttalande som osökt får mig att tänka på det ständiga kommentarerna man drog i plugget.
**** OBS ovårdat språk nedan ****
Jag. -Tittar man på dig så ser man att din morsa hade en svår förslossning.
Offret. - Va fan då för??
Jag. -Jo halva f..ittan sitter ju kvar i ansiktet
January 4, 2001

Jmasl wrote: j**la tjat om d e wiggers röv eller mage.... d e hans röv!!! va fan har ni sett för magar i era liv??? =) o jaa...d e wigger som fått mej att bli medlem.. hehe
haha.. guess what... jag skojjade faktiskt..
Men det var ju lite intressant att du så bestämt visste hur wiggers röv ser ut..
1 Guest(s)