June 17, 2001
Öwall wrote: [quote=HELIX][quote=Gueno]
F*ttan måste ju vara det vackrstre som finns.
Slutsats:
Personen har ett vackert ansikte.
8)
Vad skulle du säga om du träffade en tjejj som hade ett till ansikte där nere då? ;)..
tja bruden. vi står under misteln 8)
ner me brallorna
Svårt att lista ut varför vi har så fattigt med brudar i detta forum? Inte nog med att den inte finns för många som har ett datorintresse men när det kommer folk som du och skrämmer bort dom med sunkigt dåliga komentarer är det illa. Tänk dig för noga innan du skriver, hon är min bästa tjejkompis. :arg:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
November 26, 2002
Alex aka NH|WiggeR wrote:
Svårt att lista ut varför vi har så fattigt med brudar i detta forum? Inte nog med att den inte finns för många som har ett datorintresse men när det kommer folk som du och skrämmer bort dom med sunkigt dåliga komentarer är det illa. Tänk dig för noga innan du skriver, hon är min bästa tjejkompis. :arg:
Kan du förklara exakt vad det är som gör mitt inlägg värre än vad du har skrivit i denna tråden?
October 28, 2002
Gueno wrote: [quote=Peter@20ghz]Jag. -Tittar man på dig så ser man att din morsa hade en svår förslossning.
Offret. - Va fan då för??
Jag. -Jo halva f..ittan sitter ju kvar i ansiktet
F*ttan måste ju vara det vackrstre som finns.
Slutsats:
Personen har ett vackert ansikte.
8)
Well, det där har ju lite före eller efter-faktor över sig 🙄
1 Guest(s)