March 11, 2003
Starscream wrote: Sätt dom på var sin liten ö utan något än kläderna de har på sig o se vem som kasta in handduken först..
Inte tror jag finalen skulle sluta så då, men o andra sidan.. hur kul skulle det vara o kolla på?
Det hade kunnat vara hur kul som helst med en "äkta" robinsontävling. De skulle kört med Navy-Sealsmodellen, och haft en klocka att ringa i när de inte pallade trycket längre. Ingen mat, och inga tävlingar. Fyra lag och fria slagsmål. Pål eller Robban hade ju inte kommit långt i alla fall....;)
November 28, 2002
adamnassjo wrote: Om skiten ska anspela på äkta robinsson-historien (med fredag och grabbarna) är hon enligt min mening inte en värdig vinnare. Skulle hon klara livet på en öde ö själv? Knappast!
jo men det ska det ju iof inte göra. programidén är ju köpt av en engelsman, heter survivor på engelska.
det är ju bara svt som valt att döpa det till robinson.
March 11, 2003
christian. wrote: [quote=adamnassjo]Om skiten ska anspela på äkta robinsson-historien (med fredag och grabbarna) är hon enligt min mening inte en värdig vinnare. Skulle hon klara livet på en öde ö själv? Knappast!
jo men det ska det ju iof inte göra. programidén är ju köpt av en engelsman, heter survivor på engelska.
det är ju bara svt som valt att döpa det till robinson.
Robinson var först. Produktionsbolaget var Irlänskt, men sverige var först på det. Schweiz 2:a, har jag för mig....
November 28, 2002
November 28, 2002
March 20, 2003
kran wrote: så klart att emma vann. vem röstar ut en utseéndesfixerad tjej med feta boobsen? ingen såg ju henne som ett hot. och en månad med endast gamla haggor så är nog emma ännu snyggare.
nämen det var riktigt kul att hon vann eftersom hon alltid var rolig och glad...
"Dum" kallar jag det, men du får gärna kalla det ngt annat.
1 Guest(s)