February 22, 2003
DUMPAD! igen...så jäla typiskt
alla mina förhållanden har slutat efter 3 månaders-gränsen med att jag blir dumpad som ett bombnedslag utan förvarning
Känns som att när dom käkat på kakan ett tag så tröttnar dom på samma kaka eller nått 😕
Va fan är hemligheten till ett långt förhållande?
June 3, 2001
BelGarath wrote: du jag är den mest smöriga romantikern du kan hitta
Där har vi det!
Dr Singel wrote: 1. Ät inte banan!
Vilket djur förknippar vi mest av allt med bananen? Jo, apan såklart. Det betyder att kvinnan kommer att betrakta dig som en apa om du för in en banan i munhålan. Det är den första anledningen till varför du bör undvika bananen. Den andra är minst lika självklar. Vilken kroppsdel förknippar vi mest av allt med bananen? Ni förstår vad jag menar. Ät ett äpple istället!
2. Fäll ner toalocket!
Det här är den mest obegripliga punkten på den här listan. Alla kvinnor hatar när männen inte fäller ner toalocket. Varför det är så finns det ingen förklaring till. Vissa forskare har ägnat hela sitt liv åt att försöka lösa toalocksgåtan, men såvitt jag vet har ingen hittills lyckats. Långa djupintervjuer om toalock har hållits med tusentals kvinnor, men ingen kvinna har kunnat förklara vad de har emot uppfällda toalock. Vissa menar att förklaringen finns att hämta någonstans i tidernas begynnelse. Att Gud lät ett jättelikt toalock falla över världen och att kvinnorna därför ser uppfällda toalock som ett potentiellt hot.
3. Klipp tånaglarna!
En betydande andel av Sveriges kvinnliga befolkning nämner för långa tånaglar som det mest avtändande de kan utsättas för. Inte heller här finns någon rimlig förklaring. Det bara är så. Så om du ska sova med drömtjejen för första gången är det viktigt att du använder saxen innan du glider ner i sängen. Förmodligen avskyr kvinnan långa tånaglar av den enkla orsaken att det är feminint med långa naglar. Med tanke på att alla tjejer är bisexuella i någon grad (läs mer under rubriken "Sanningar") så borde det dock inte vara något problem.
4. Drick inte alkoläsk eller cider!
Eftersom den så kallade alkoläsken dog ut lika snabbt som den kom i början av 1990-talet så är det ganska lätt att undvika att sörpla i sig den. Men cider finns dock fortfarande i flera olika varianter på såväl systembolagen som på krogarna. Undvik den! Alkoläsk och cider får dig att framstå som världens största tönt. En riktig man dricker inte någon av dessa drycker. Punkt. Nej, beställ i stället en whisky, en kall öl eller varför inte en gin & tonic. Det gillar tjejer att man dricker. Det är helt enkelt "farligare".
5. Knäpp inte skjortan ända upp!
Det fanns en period vid skiftet mellan 1980- och 1990-talet då det var populärt bland män att knäppa alla skjortans knappar, dvs. även den översta. Men modet förändras för varje år som går. Om du i dag knäpper den översta skjortknappen så knäpper du i samma stund bort alla potentiella kärleksvänner. Den enda gången kvinnan accepterar att den översta knappen är knäppt är när du ska bära slips. Men inte heller slips brukar uppskattas, om inte situationen (exempelvis en begravning eller ett bröllop) kräver det förstås.
6. Var inte för trevlig!
December 31, 2001
BelGarath wrote: DUMPAD! igen...så jäla typiskt
alla mina förhållanden har slutat efter 3 månaders-gränsen med att jag blir dumpad som ett bombnedslag utan förvarning
Känns som att när dom käkat på kakan ett tag så tröttnar dom på samma kaka eller nått 😕Va fan är hemligheten till ett långt förhållande?
Hemligheten är att inte vara en toffel och vara dryg och jävlig 😀
Snart 1 år kommet för min del i alla fall 🙂
March 14, 2004
Mean Machine wrote: HAHAH! Gueno! Här har ocz att lära...
Drick inte cider...:bgrin:🙂
Bättre än inget, nykterist. Jag får iaf brudar när jag viftar med ciderflaskan 😉 Nej nästa gång blir det inte Cider...
keffing wrote: det är inte bra om man sminkar sig mer än bruden...
:bgrin: Den var värre, "Mean Machine"... HAHA! 😀
1 Guest(s)