February 12, 2003
keffing wrote: [quote=Mean Machine]Fyfan, jag älskar keffing...:D <- Använder inte den smileyn ofta, men det förtjänade den där...:)
aawww... ALLA älskar fan mig!
Okej, jag överdrev lite, misstolka det inte...:P
Vill du ligga med mig? :bgrin:
EDIT: Jag menar, du har väl vana av minderåriga...:bgrin:
March 10, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Dehman][quote=Mean Machine]...Om vi gick efter Guenos lilla lista där skulle jag fan bada i brudar...:P
Men det stämmer inte, nåt mer måste det vara... Utseende?
Ja det måste det! 😉
Yes! Då är vi två om det! 😛
Om du ni vill veta så skaffa jag faktiskt flickvän detta lovet. 😉
February 12, 2003
Dehman wrote: [quote=Mean Machine][quote=Dehman][quote=Mean Machine]...Om vi gick efter Guenos lilla lista där skulle jag fan bada i brudar...:P
Men det stämmer inte, nåt mer måste det vara... Utseende?
Ja det måste det! 😉
Yes! Då är vi två om det! 😛
Om du ni vill veta så skaffa jag faktiskt flickvän detta lovet. 😉
Du vet att transvestiter inte räknas, va?
Och om vi nu ska tro på det vill vi först se en bild på dig med en fet snus och ett riktigt töntigt flin och sen din flickvän bredvid dig.
Förresten, grattis. Det kommer inte vara länge.
September 28, 2003
pfft orka lägga ner tid på en 24/7 brud när man kan skaffa ny slampa varje fredag!!
fördelarna är ju helt klara: du behöver inte spendera några större summor, inte komma ihåg grejer som är viktiga för henne, inte
ge henne några presenter, har mer fritid att göra vad man vill på (sitta vid datorn) och slippa tröttna på henne.
November 22, 2001
BelGarath wrote: [quote=obelix]Va fan är hemligheten till ett långt förhållande?
Att ha tålamod tills den rätta kommer.Själv var jag 24 när jag fick jackpott för 12 år sedan.
Sök inte med ljus och lyckta.
Finns det verkligen "den rätta"?
Det finns förmodligen en hel hög med tjejer som är "den rätta" därute.
Men det kan ta ett tag att hitta dem. Du är väl 17 eller nå't? Inte många som träffas så tidigt o får det att hålla hela livet.
January 21, 2004
BelGarath wrote: [quote=obelix]Va fan är hemligheten till ett långt förhållande?
Att ha tålamod tills den rätta kommer.Själv var jag 24 när jag fick jackpott för 12 år sedan.
Sök inte med ljus och lyckta.
Finns det verkligen "den rätta"?
självklart.. grejen är att inte leta. kärleken dyker upp där du minst anar det 😛
August 7, 2001
utseendet är det som lockar dom men det är inte det som gör att dom stannar.
jag var bara mig själv med min flickvän.
spela tv-spel, glodde på film, satt vid datorn osv
men jag släppte in hennes intressen också som var:
sitta o glo på cafén, djur.
det har hållt i 2år nu iallafall
firade 2år i förrgår 😛
1 Guest(s)