September 12, 2001
BelGarath wrote: [quote=obelix]Va fan är hemligheten till ett långt förhållande?
Att ha tålamod tills den rätta kommer.Själv var jag 24 när jag fick jackpott för 12 år sedan.
Sök inte med ljus och lyckta.
Finns det verkligen "den rätta"?
Nej..."den rätta" finns inte för alla .
Men i ditt fall är jag inte orolig bella...hon dyker säkert upp vad det lider . 🙂
February 22, 2003
skiroy wrote: [quote=BelGarath][quote=obelix]Va fan är hemligheten till ett långt förhållande?
Att ha tålamod tills den rätta kommer.Själv var jag 24 när jag fick jackpott för 12 år sedan.
Men i ditt fall är jag inte orolig bella...hon dyker säkert upp vad det lider . 🙂
Tack skidan 🙂
October 31, 2003
fastbullit wrote: pfft orka lägga ner tid på en 24/7 brud när man kan skaffa ny slampa varje fredag!!
fördelarna är ju helt klara: du behöver inte spendera några större summor, inte komma ihåg grejer som är viktiga för henne, inte
ge henne några presenter, har mer fritid att göra vad man vill på (sitta vid datorn) och slippa tröttna på henne.
Det är rätt!!
March 10, 2002
skiroy wrote: [quote=BelGarath][quote=obelix]Va fan är hemligheten till ett långt förhållande?
Sant, jag menar, vilken tjej vill inte kunna sitta och snacka smink med pojkvännen? De kommer ju alltid ha något att prata om. =)
February 12, 2003
Dehman wrote: [quote=skiroy][quote=BelGarath][quote=obelix]Va fan är hemligheten till ett långt förhållande?
Sant, jag menar, vilken tjej vill inte kunna sitta och snacka smink med pojkvännen? De kommer ju alltid ha något att prata om. =)
Vad har du och din flickvän att prata om? Pormaskar? :bgrin:
March 10, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Dehman][quote=skiroy][quote=BelGarath][quote=obelix]Va fan är hemligheten till ett långt förhållande?
Vad har du och din flickvän att prata om? Pormaskar? :bgrin:
Vem behöver prata? 8)
February 12, 2003
Tindy wrote: funderar på att dra min roliga historia om mitt sketna ex och förklara att kärlek är för mesar och idioter, men jag orkar inte idag
Idag då? Känner att det kan vara värt att bumpa upp den här tråden lite för dess skull... Låter i mina öron intressant iaf.
September 17, 2003
Sortima wrote: [quote=Grayfox]Va fan är hemligheten till ett långt förhållande?
Vara välutrustad! 😀
Varit singel max tre månader dom senaste 2.5 åren :D/
Instämmer.
lika mkt singel fast på 4år. :p ett 2årigt, nu ett på 9mån å innan en massa som gick över varandra. 🙄
Har försökt vara singel men det funkar inte. 8)
Men seriöst. Toffla lagom men ge dem inte hela armen så att säga.
De får inte äga dig... då vill de inte ha dig. Måste vara lite trån kvar.
3 Guest(s)