July 13, 2004
Gulligt :roll:. Som någon sa har man sett bilden tidigare.
Som skaparen av tråden sa så ser den väldigt äcklig ut.
Det kan ju va så att man har en syn på kvinnans bröst som att det vore perfekt. Och sen ser man detta bröst och ser att det inte är perfekt och man blir äcklad?!
Kan ju oxå va så att ni tänker på tjejer som ni har stulat med men inte kommit "så långt" att ni fick se eller röra brudens boobs. Och sen efter att ni sett bilden så tänker ni:
"-Tänkt om hon hade såna där äckliga varelser i sina bröst. Kanske var därför jag inte fick "gå ditt"?!."
Hade inget att göra så jag FÖRSÖKTE förklara 🙄 8).
March 1, 2001
bilden var ju motbjudande. den är ju photoshoppad, vilken syns lång väg. Det äckliga med bilden är väl inte själva bilden utan mer motivet. Äckliga maskar som bor i små hål i en tutte. Tutten är ju snäll och symboliserar för mig värme, godhet och moderskap och att se bröstet bli skändat på detta vis av maskar tror jag framkallar de starka känslorna hos de flesta.
hade det vart en bild på en snubbes axel med små maskar i hade det inte var lika stötade. så tror jag.
May 17, 2004
Vajsman wrote: bilden var ju motbjudande. den är ju photoshoppad, vilken syns lång väg. Det äckliga med bilden är väl inte själva bilden utan mer motivet. Äckliga maskar som bor i små hål i en tutte. Tutten är ju snäll och symboliserar för mig värme, godhet och moderskap och att se bröstet bli skändat på detta vis av maskar tror jag framkallar de starka känslorna hos de flesta..
November 27, 2003
fastbullit wrote: [quote=oxiswoofer]inte varit uppe här för ett bra tag senn åsså? har för mig det..
jo det har den men den är fortfarande äcklig som fan!!
jag hatar den j**la bildjävlen så j**la innerligt så björne ta bort den äckligt sjuka förbannade skitbilden :arg: :cy: :cy: :cy:
3 Guest(s)