July 18, 2003
bara för att man inte klär sig som en hårdrockare med nitar, tajta jeans och så säger vissa att man inte räknas som en hårdrockare.
Jag klär mig som en skateare, gör det för att jag trivs med den klädstilen har även åkt skateboard innan och jag åker snowboard varje vinter så mycket det går, men lyssnar bara på hårdrock och punkrock.
Någon mer än jag som har detta problemet? Jag skiter iochför sig i vad folk tycker om mig, men ändå.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
May 29, 2001
Därför endel tror att dom har monpol på en viss stil och alla som inte passar in i deras uppfattning om hur man ska vara är inte "äkta" enl dom.
Ganska patetiskt om du frågar mig så det är bara att ignorera.
Kör ditt eget race så kommer du vinna respekt i det långa loppet.
November 29, 2003
Delph1 wrote: Ingen kan gissa min musiksmak då jag verkligen inte klär mig på något speciellt sätt, eller jo Fia tyckte jag såg skrämmande ut 😉
Stort metalfreak!
//Andreas
Vi vill nog inte veta vad du och Fia.b har gemensamt. 😉
Jag är nog lite som Delph1 klär mig lite "alldagligt", dock lyssnar jag på det mesta. Men hårdrock och trance/dance ligger i hjärtat.
February 12, 2003
Svarta jeans, men fan inte tajta, det går för sig.
Annars går jag rätt normalt klädd, förutom vissa gånger man får nåt ryck. Tröjor med bandtryck är också nånting jag har på mig, alltför ofta, måste jag säga, vill ha lite mindre sånt, och mera skjortor. 🙂
Den 22/9 ska jag iaf dra på mig en kostym och corpsepaint, för den kvällen...
March 30, 2003
Klart det är skillnad på att vara hårdrockare och gilla att lyssna på hårdrock. Det första är en hel kultur. Kan vara svårt att dra gränser emellan, går det ens?
Går du runt och ser ut 50-cent kan du inte direkt förvänta dig att första intrycket du ger är annat än att du älskar honom.
Folk går ju inte fram och frågar vad du lyssar på innan du hinner ge första intrycket direkt 😛
Men vem fan bryr sig om vad andra tycker att du är?
July 18, 2003
Arne_Garflak wrote:
Men vafan, så länge du inte är korthårig så
Jobbar på hockeyfrillan nu 😀
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 18, 2003
Tack för alla svaren, några likasinnade finns det iallafall.
IBM Thinkpad T60
December 31, 2001
Klär mig i jeans och t-shirt men lyssnar på allt från gorgasm o cannibal corpse till meshuggah.
De personer som jag har sett som smyckar ut sig med nitar och sådant är oftast sådana som lyssnar på power metal och sådant, i alla fall i de kretsar jag upplevt och de är även väldigt snälla, nästan som småbarn 😛
July 14, 2004
Death On Wings wrote: Klär mig i jeans och t-shirt men lyssnar på allt från gorgasm o cannibal corpse till meshuggah.
De personer som jag har sett som smyckar ut sig med nitar och sådant är oftast sådana som lyssnar på power metal och sådant, i alla fall i de kretsar jag upplevt och de är även väldigt snälla, nästan som småbarn 😛
haha 😀 du har också märkt det... det är rätt löjligt egentligen, ser stentuffa ut, men när man sätter lite press på smeten så flyr katten mot lagårn!... 😀
We'll we'll... har iallafall aldrig träffat en "mean" hårdrockare, utan bara snälla, kramgoa människor typ... 😛
"mainstreamare" råkar vara överrepresenterade i "mean" fallet 😉
Jag klär mig i antingen svarta eller blåa jeans och med lite westernstuk över det hela faktiskt... eller bara svarta brallor och coca cola t-shirt typ 😀
det skiljer, men alltid jeans + tröja ( eventuellt tjocktröja )
och så har jag också en smaragdgrön Alpha Bombjacka... de gör att man ser enormt mycket muskulösare ut än vad man är 😀
November 27, 2003
Xenomorphed wrote: [quote=Delph1]Ingen kan gissa min musiksmak då jag verkligen inte klär mig på något speciellt sätt, eller jo Fia tyckte jag såg skrämmande ut 😉
Stort metalfreak!
//Andreas
Hur var Live Sh*t Binge & Purge (som du köpte av mig för ett tag sedan)?
Sönderspelad 😉
Kan väl säga att jag klär mig väldigt varierat. Ena dagenkan det bli stora skaterliknande byxor och en munktröja för nästa dag köra med khakis och en snygg t-shirt.
Det som spelar roll är att man är hårdrockare ända in i själen!
//Andreas
2 Guest(s)