December 5, 2002
[-Pale- wrote: ][quote=Arne_Garflak] ...Men vafan, så länge du inte är korthårig så
Om man blivit av med håret, men ändå lyssnar på musiken då?
Är man inte längre en hårdrockare då?
Jag får väll börja lyssna på nazist musik tills håret växer ut igen då...
Var ju inte riktigt menat på allvar heller
Kommer själv hyvla skallen den dan håret blir för tunt för att ha kvar.
July 18, 2003
Delph1 wrote: [quote=Xenomorphed][quote=Delph1]Ingen kan gissa min musiksmak då jag verkligen inte klär mig på något speciellt sätt, eller jo Fia tyckte jag såg skrämmande ut 😉
Stort metalfreak!
//Andreas
Hur var Live Sh*t Binge & Purge (som du köpte av mig för ett tag sedan)?
Sönderspelad 😉
Kan väl säga att jag klär mig väldigt varierat. Ena dagenkan det bli stora skaterliknande byxor och en munktröja för nästa dag köra med khakis och en snygg t-shirt.
Det som spelar roll är att man är hårdrockare ända in i själen!
//Andreas
Instämmer helt och hållet.
Det som någon annan sa om att hårdrockare som klär sig med nitar o grejer är till 99% trevliga. Aldrig mött en otrevlig hårdrockare varken med eller utan klädstilen.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 29, 2003
Xenomorphed wrote: [quote=Delph1]Ingen kan gissa min musiksmak då jag verkligen inte klär mig på något speciellt sätt, eller jo Fia tyckte jag såg skrämmande ut 😉
Stort metalfreak!
//Andreas
ahhh.. Finns nästan ingen bättre live-spelning 😎
October 28, 2002
Jag lyssnar på EDM men inte fan skulle jag för allt i världen ställa mig på ett dansgolv med neonbyxor och glowsticks bara för att vissa anser det är "äkta".
För de som anser att kläderna spelar roll är uppenbarligen musiken inte det huvudsakliga utan livsstilen. Och hur "äkta" det är kan du ju fråga dom istället.
November 27, 2003
Hans-Erik wrote: [quote=Xenomorphed][quote=Delph1]Ingen kan gissa min musiksmak då jag verkligen inte klär mig på något speciellt sätt, eller jo Fia tyckte jag såg skrämmande ut 😉
Stort metalfreak!
//Andreas
ahhh.. Finns nästan ingen bättre live-spelning 😎
Nästan böjd att hålla med. Timmar med förstklassig underhållning.
//Andreas
1 Guest(s)