September 28, 2002
January 17, 2002
Ari wrote: Fanskapet gammkärring osv. Ja behöver du mer så har du väl frostskador någonstans.
Vad skulle du kalla den som kallade dig sinnesförvirrad?
Jag talar om onda kärringar.
"Ja behöver du mer så har du väl frostskador någonstans."
Jag behöver mer intelligens från din sida.
Nu slutar vi innan nån lyckas dra till med ett regelrätt personpåhopp.
EDIT: Det framkom inte tillräkligt tydligt i min post att jag menar onda gammkärringar, såklart finns det rara sådana också (kärringar 😉 ), men jag ser dem sällan.
June 28, 2001
föresten, jag såg en nisse gena över torget i kungsbacka idag iförd en tröja och jeans, det var 17 minus ute, och kungsbacka ligger tillräckligt nära havet för att man ska dö inom en timma pga den höga luftfuktigheten.
nåväl, jag tänkte följande * sombody has a deathwish*
har ni märkt att hårdrockare ofta kutar runt i jävligt tunna kläder ?
för 2 månader sedan väntade jag på bussen och det var ca 5minus ute, och trofan att det sitter en nisse med Tshirt och jeansväst och väntar på bussjäveln.
[Image Can Not Be Found]
January 17, 2002
Mind wrote: föresten, jag såg en nisse gena över torget i kungsbacka idag iförd en tröja och jeans, det var 17 minus ute, och kungsbacka ligger tillräckligt nära havet för att man ska dö inom en timma pga den höga luftfuktigheten.
nåväl, jag tänkte följande * sombody has a deathwish*har ni märkt att hårdrockare ofta kutar runt i jävligt tunna kläder ?
för 2 månader sedan väntade jag på bussen och det var ca 5minus ute, och trofan att det sitter en nisse med Tshirt och jeansväst och väntar på bussjäveln.
[Image Can Not Be Found]
Vissa är inte så känsliga mot kyla, jag är iaf en av dem.
November 13, 2003
Mathias wrote: Hur fasen klarade du av att gå ut i bara tröjan då? Jag frös halvt ihjäl på vägen hem från t-banan och jag hade långkalsingar, mössa och vantar.
Då kan jag meddela att du borde ta på dig lite mer, som tex byxor, tröja, halsduk och jacka..
Springer man bara i långkallingar så blir du garrat kall 😉
P.S Men det måste varit en rolig syn med en kille som springer i bara långisar, vantar och en mössa 😮
September 8, 2003
Znoddaz wrote: [quote=Mathias]Hur fasen klarade du av att gå ut i bara tröjan då? Jag frös halvt ihjäl på vägen hem från t-banan och jag hade långkalsingar, mössa och vantar.
Då kan jag meddela att du borde ta på dig lite mer, som tex byxor, tröja, halsduk och jacka..
P.S Men det måste varit en rolig syn med en kille som springer i bara långisar, vantar och en mössa 😮
haha, fyndigt sagt 😛
January 28, 2003
Pierre C wrote: [quote=Znoddaz][quote=Mathias]Hur fasen klarade du av att gå ut i bara tröjan då? Jag frös halvt ihjäl på vägen hem från t-banan och jag hade långkalsingar, mössa och vantar.
haha, fyndigt sagt 😛
ja, alla kommetarer i denna tråden är SÅÅ oväntade, det är det som räddar min fredagskväll iaf
September 28, 2002
Ari wrote: Fanskapet gammkärring osv. Ja behöver du mer så har du väl frostskador någonstans.
Ari,du verkar bitter.. 🙁
Kanske skulle försöka ta dig ur din håla i marken,och ut och träffa människor.Dina demoner försvinner inte av att vara otrevlig mot folk på internet!
skämt åsido:Finns ingen mening med att kommentera om man har inte har något vettigt,utan bara vill gnälla på folks inlägg! 🙂
1 Guest(s)