February 12, 2002
Ja menar när man sitter å spelar tv-spel. När man spelar mario å möter de inte helt ofarliga om man rör i dem gombas men endå lätta att undvika. Och när man spelar resident evil å möter en zombie ungeför lika farlig som gombas om man har dem synligt å öppet.. Men ändå så är man skrajjare för dessa zombier å sitter hela tiden på helspänn, kollar sig över axeln å bara väntar på att nästa zombie ska ploppa fram på skärmen.. Varför? :cy:
March 10, 2003
Musiken/stämningen i spelet är väldigt viktig. Tänk dig en rysarfilm med britneypop (okej den musiken är skrämmande i sig förvisso) så är det inte direkt skrämmande.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 6, 2004
Resident Evil spelen är så himla bra med bra ljud/musik/kameravinklar/Överraskningar osv. En kombination av det hela resulterar till ett Underverk.
Sen det här med Resident Evil så ser det väll lite för realistiskt tycker jag för att vara ett spel på Playstation syftar på första Resident evil spelet som kom ut typ 1997 på Playstation.
Som ni säkert har märkt så gillar jag både Skräck spel och skräck filmer.
December 31, 2001
För alla som inte vet vad en gomba är.
November 22, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote:
Ja är mörkrädd, väldigt mörkrädd... Men det är bara sunt... Ni skulle bara veta vad som finns i mörkret...
Precis, det är lite löjligt att kalla folk mörkrädda när de egentligen är rädda för allt det hemska som gömmer sig i mörkret.
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Önskar ja kunde visa er vad ja som liten ibland såg när ja stängde ögonen i mörktet å vad jag nu idag ser ibland med ögonen öppna på ljusa dagen... Fast nu har vi vandrat iväg lite utanför ämnet...
Spelat för mycket kult?
1 Guest(s)