May 17, 2004
BelGarath wrote: Det är sjukt att vi ska anpassa oss efter dom..
Jag tror starkt att de kommer bli inbördeskrig i Sverige år 2096 😛 fast då finns väl inga svenskar kvar
det ligger dock något i det du säjer. anledningen till att sverige ökar i befolkning är att vi tar in invandrare fån all världens nationer. engelsmänn, kinerser, ryssar, tyskar etc. och finnarna
January 5, 2002
Visst ska man underlätta för invandrare, men det ska inte få gå ut över oss. Passar det inte att vi svenskar sjunger nationalsången så tycker åtminstone jag att de får ta och hitta ett annat land att flytta till. Vad kommer härnäst? Ska mina barn tvingas lära sig arabiska i skolan därför att några araber föredrar att använda sitt modersmål?
December 25, 2000
Vitamin-C wrote: [quote=BelGarath]Det är sjukt att vi ska anpassa oss efter dom..
Jag tror starkt att de kommer bli inbördeskrig i Sverige år 2096 😛 fast då finns väl inga svenskar kvar
det ligger dock något i det du säjer. anledningen till att sverige ökar i befolkning är att vi tar in invandrare fån all världens nationer. engelsmänn, kinerser, ryssar, tyskar etc.
varför glömmer du oss finnar när vi är största invandrargruppen i sverige?
February 16, 2004
Nazim och rasim är ju väldigt olikt varandra.
Man kan ju säga att rasim finns i vardagen på ett eller annat sätt men nazim är nog ganska ovanligt.
Sen skule ingen i Finland våga klaga på flagan eller nationalsången för då kommer de ju i princip att bli utkörda.
Vi har självständighetsdag imorgon. En sån dag har ni ju inte i sverige vilket betyder att ni skulle måsta kriga lite så ni kan ta er loss ur det.
February 12, 2003
Hah, det är som när man kallar en turk för just turk...
Vad är det med det? De kallas just "turk", för att de är från turkiet?
Vad får man tillbaka?
"Eeey, är du rasse, fifan? Jag hämtar min kusinet, jak bankar dig död".
Finns förstås andra rötägg än turkar, och alla turkar är absolut inte dumma i huvudet.
EDIT: hur bra passade det till topic? Fråga inte mig...
May 17, 2004
Pojo wrote: Nazim och rasim är ju väldigt olikt varandra.
Man kan ju säga att rasim finns i vardagen på ett eller annat sätt men nazim är nog ganska ovanligt.Sen skule ingen i Finland våga klaga på flagan eller nationalsången för då kommer de ju i princip att bli utkörda.
Vi har självständighetsdag imorgon. En sån dag har ni ju inte i sverige vilket betyder att ni skulle måsta kriga lite så ni kan ta er loss ur det.
vi kan ta över er? 😀
Enligt mitt sätt att se på saken, så sitter de värsta rasisterna nere i Stockholm, på mandat av "folket".
Lömsk rasism också, låter folk komma in i landet och etablera socialt nätverk..För att bara efter 3-4 år få besked om att dom inte får stanna.
Inte för att jag vet hur problemet skall lösas, men det inger falska förhoppningar ifall det tar 3-4 år att bestämma huruvida en människa kan få stanna kvar..
Sen att vifta med flaggan typ på nationaldagen är väl självklart..
Snart börjar väl "antirasisterna" mumla om att sluta spela nationalsången när Sverige segrat typ i OS eller VM..
Lustigt släkte dessa "antirasister/facister..Enligt min mening många gånger samma klientel som vissa sk fotboll/hockeysupportrar..Vanliga fyllslon som hittar ännu en ursäkt att supa skallen av sej och fajtas "legitimt".
Hejja Sverige..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 10, 2002
snyde wrote: Visst ska man underlätta för invandrare, men det ska inte få gå ut över oss. Passar det inte att vi svenskar sjunger nationalsången så tycker åtminstone jag att de får ta och hitta ett annat land att flytta till. Vad kommer härnäst? Ska mina barn tvingas lära sig arabiska i skolan därför att några araber föredrar att använda sitt modersmål?
Allvarligt talalt så skulle det inte förvåna mig.
July 19, 2001
snyde wrote: [quote=BelGarath]Vi borde ju få rösta på vilka sorts invandrare vi skall ta in 😀 jag skulle lätt lägga min röst på ryssar..för dom är tuffa 🙂
Ryssar är inte tuffa, ryssar är våra svurna dödsfiender! Den evige fienden i öst!
Ryssar har iaf en kultur som liknar oss om man jämför med araberna. Bäst skulle ju vara att bara ta in invandrare från norra och västra europa men sådant går ju inte för sig.
January 17, 2002
Dehman wrote: [quote=snyde]Visst ska man underlätta för invandrare, men det ska inte få gå ut över oss. Passar det inte att vi svenskar sjunger nationalsången så tycker åtminstone jag att de får ta och hitta ett annat land att flytta till. Vad kommer härnäst? Ska mina barn tvingas lära sig arabiska i skolan därför att några araber föredrar att använda sitt modersmål?
Den dagen den sorgen, den dagen bor jag inte kvar i sverige.
September 28, 2003
CoLiC wrote: [quote=Dehman][quote=snyde]Visst ska man underlätta för invandrare, men det ska inte få gå ut över oss. Passar det inte att vi svenskar sjunger nationalsången så tycker åtminstone jag att de får ta och hitta ett annat land att flytta till. Vad kommer härnäst? Ska mina barn tvingas lära sig arabiska i skolan därför att några araber föredrar att använda sitt modersmål?
Den dagen den sorgen, den dagen bor jag inte kvar i sverige.
inte jag heller!! Då döper vi om sverige till gott o blandat så kör vi på det.
Alla svenskar som vill sticker!!
2 Guest(s)