January 12, 2004
http://www.aftonbladet.se/vss/.....75,00.html 😮 :banghead:
January 12, 2004
När jag gjorde lumpen så fick jag se bilder från olika krig runt om i världen (var sjukvårdssoldat), då fick vi bla se en kille som gått på en mina och sprängt bort sina ben.
Det värsta var att man fick se två frilagda pungkulor med sädesledare, det var allt som fanns kvar av "paketet"... :cy: 😮
Då svimmade den första i gruppen... :bgrin:
June 28, 2001
obelix wrote: När jag gjorde lumpen så fick jag se bilder från olika krig runt om i världen (var sjukvårdssoldat), då fick vi bla se en kille som gått på en mina och sprängt bort sina ben.
Det värsta var att man fick se två frilagda pungkulor med sädesledare, det var allt som fanns kvar av "paketet"... :cy: 😮
Då svimmade den första i gruppen... :bgrin:
hehhe, när jag gick i 9an visades det bilder på folk som blivit misshandlade och krashat med moppar osv, fyfan det var ingen vacker syn, men några svimmade :eye: höjdpunkten på den dagen [Image Can Not Be Found]
själv mår jag ju lite illa av att se sådant, men amputerade mäniskor mår jag ruskigt illa av, och att se någons bollar spränga i bitar är inget jag har högt på min lista.
men i avskräckande syfte så funkar sådana bilder, det borde visas mer på TV, speciellt för glinen som går i bergsjöskolan.
March 21, 2003
Så sgjorde en avlägsen släkting till mej typ men han sköt sig i foten ist(Gött det)....
OBS!..Om han hade det i fickan så måste han ha träffat "Bananen"(Jag menar den hänger la rätt nära och ett avsågat hagel missar man inte så lätt med) om han inte hade "Blodfylld banan" vid tillfället ?(Lotto) :bgrin:
February 11, 2004
1 Guest(s)