June 17, 2002
MoparPower wrote: [quote=MULLVADEN]Företagen har fan inte råd att anställa... alla j**la skatter företagen måste pröjsa för att ha en anställd gör att företagen då väljer att ha mindre staff..
lixom.. om en snubbe ska ha 10 000 efter skatt så får företaget en utgift på runt 20-25000 / månad.. pga arbetsgivaravgift, skatt o massa annat skit..
Arbetsgivaravgift på 150%? OK :)R
Med tanke på att om jag får 10 000 efter skatt så får jag ju 15-16 förån början.. räkna då vad resten e..
October 31, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=MoparPower][quote=MULLVADEN]Företagen har fan inte råd att anställa... alla j**la skatter företagen måste pröjsa för att ha en anställd gör att företagen då väljer att ha mindre staff..
lixom.. om en snubbe ska ha 10 000 efter skatt så får företaget en utgift på runt 20-25000 / månad.. pga arbetsgivaravgift, skatt o massa annat skit..
Med tanke på att om jag får 10 000 efter skatt så får jag ju 15-16 förån början.. räkna då vad resten e..
Ja, DU har 30-35% utgift.
January 20, 2002
MoparPower wrote: [quote=MULLVADEN][quote=MoparPower][quote=MULLVADEN]Företagen har fan inte råd att anställa... alla j**la skatter företagen måste pröjsa för att ha en anställd gör att företagen då väljer att ha mindre staff..
Ja, DU har 30-35% utgift.
Rätt sjukt att man ska behöva betala så mycket. 😮
2 Guest(s)