February 16, 2004
Smirnoff wrote: Blir mycket störd på alla medier & personer som klankar på Saabs Jas39 gripen. Som påstår att det är ett totalt fiasko och inte säljer alls, 3 länder förutom sverie har flygplanet och fler blir det 😡
Vi borde vara stolta över att sverige med en befolkning på <9miljoner har lyckats tillverkar ett flygplan som är here på täppan i luften (okej su-37 aeger fett men..)
HAHAHA påstår du att det är det bästa planet?
July 11, 2002
Pojo: om du kan läsa så har har jag su-37 inom parantes http://www.aeronautics.ru/sukh.....s37029.jpg
May 17, 2002
Bennos wrote: [quote=Marron]Är inte Volvo en av Väldens säkraste bilar?
Ett av Volvos kärnvärden är säkerhet och visst är Volvo en säker bil relativt med vanliga bilar. Men de stora märkerna som tex Mercedes är säkrare.
Elev på Volvogymnasiet.
eeey!! en pene!
allt måste sättas in i ett sammanhang, Visst mercedes är säkra pga att de väger så mycket, om man ser till de mercor som är likvärdiga i tyngd mot några av volvos modeller så vinner volvo.
fd elev på Volvogymnasiet
February 16, 2004
Smirnoff wrote: Pojo: om du kan läsa så har har jag su-37 inom parantes http://www.aeronautics.ru/sukh.....s37029.jpg
Jag såg nog det men de skrev utanför parentesen nåt annat. 😕
October 2, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Bennos][quote=Marron]Är inte Volvo en av Väldens säkraste bilar?
Ett av Volvos kärnvärden är säkerhet och visst är Volvo en säker bil relativt med vanliga bilar. Men de stora märkerna som tex Mercedes är säkrare.
Elev på Volvogymnasiet.
eeey!! en pene!
allt måste sättas in i ett sammanhang, Visst mercedes är säkra pga att de väger så mycket, om man ser till de mercor som är likvärdiga i tyngd mot några av volvos modeller så vinner volvo.
fd elev på Volvogymnasiet
"Ett av Volvos kärnvärden är säkerhet och visst är Volvo en säker bil relativt med vanliga bilar. Men de stora märkerna som tex Mercedes är säkrare."
Om du läser noga så är det jag menar att allt är relativt. Volvo må vara världens säkraste bil, men bara i sin egen "viktklass", då kan man inte säga att den är världens säkraste bil. Det var bara det jag ville få fram.
EDIT: Elev på Volvogymnasiet i Göteborg!
1 Guest(s)