July 19, 2001
"Tjenare på er alla glada medlemmar. Vi har ett par saker vi vill säga till er.
Från och med NU kommer Allmänt forumet fungera som det gjorde från början. Det vill säga ett forum där det är okej att snacka skit, reglerna för forumet som man hittar här https://www.nordichardware.com.....regler.php gäller naturligtvis ändå och dessa skall följas. Vi vill uppmana alla som inte har läst igenom dessa att göra det.
Detta ändrar vi på för att det är väldigt svårt att dra gränser som det är nu vad vi ska tillåta och inte tillåta. Vi har också fått en del email om att läsarna önskar ha tillbaka en del i forumet där man kan prata av sig emellanåt.
Har du synpunkter/klagomål på varför en tråd har blivit låst osv i forumet så maila någon av oss istället för att skriva i forumet. Det skapar bara onödiga diskussioner som inte leder till någon lösning.
Vi hoppas ni kommer att trivas även i framtiden och att detta beslutet ses som positivt.
Mvh: Vi som arbetar med forumet"
För i h*****e den där 1 ords historie grejen är för fan skitkul!!! Varför måste det vara jå JÄVLA strängt för??? Det där tycks fungera alla andra forum men inte här... vafan moderators lägg av! Låt det va lite piratkopierings skit... Skulle ni råka illa ut eller???
[ Detta Inlägg ändrades av: Daniel aka [NH]Nostra den 2002-03-10 22:00 ]
December 20, 2000
Nu är jag mäkta trött på klagomål på moderatorer.
Har ni klagomål från och med nu på NH:s moderatorer så maila mig era klagomål och beskriv problemet!
[email]daniel@nordichardware.com[/email]
Alla mail besvaras och plz sluta att skriva skit om moderatorerna i forumet. De är endast här för att det skall vara så trevligt som möjligt i forumet. De jobbar också ideellt så plz..........
MAILA MIG OM NI HAR KLAGOMÅL FRAMÖVER!
2 Guest(s)