September 12, 2001
Jag kan hålla med om det där..men om vi tar seriösa diskutioner irl så kan även det spåra ur..speciellt när så många personer är involverade i dessa så är det inte så konstigt..
För min del är det i stort sett accepabelt så länge det inte går till fula angrepp mot en person.det allra viktigaste är att man måste acceptera vad andra säger o försöka ta det med en klackspark o inte ta åt sig..men däremot betyder det inte att det är tillåtet med påhopp mot en person..reskpektera vad andra säger så löser det sig alltid..framför allt..respektera forumets regler o vad forumets moderatorer säger..det är "lag" så att säga.
har du nåt vettigt i en vänlig ton att säga så lyssnar många på dej.
September 7, 2001
August 29, 2001
Titta på wavelength....
http://dynamic.gamespy.com/%7E.....nboard.cgi
Spåra ur??? Nääääää...Ingen risk!
October 10, 2001
Jo visst, andra forum spårar ur, men varför detta?
Vi kan väl ändå ha ett bra forum oavsett hur andra forum ser ut.
Jag tycker inte att allting nödvändigtvis behöver vara seriöst alla gånger, det måste finnas plats för skämt och humor också. Däremot tycker jag att man bör använda ett vårdat språk och faktiskt fundera en stund på vad man ska skriva innan man gör ett inlägg. Att bara skriva ned vad som råkar finnas i skallen för tillfället kanske inte alltid är så bra.
August 4, 2001
On 2001-11-30 22:06, Quaero wrote:
...
Däremot tycker jag att man bör använda ett vårdat språk och faktiskt fundera en stund på vad man ska skriva innan man gör ett inlägg. Att bara skriva ned vad som råkar finnas i skallen för tillfället kanske inte alltid är så bra.
...
Mycket bra! Kunde inte sagt det bättre själv. Tyvärr är det många som skriver först och (eventuellt) tänker efteråt.
// Lasse
October 20, 2001
On 2001-11-30 23:42, Quaero wrote:
On 2001-11-30 23:29, Tomas wrote:
inkluderar ett vårdat språk att man kan stava? :/Det blir ju enklare att läsa om det är stavat rätt men alla kan ju göra fel ibland.
Klart alla kan göra fel, men när det blir för mycket stavfel går det ju inte riktigt att läsa..
1 Guest(s)