January 28, 2003
chrippaz wrote: Mind förklarade ju allt bra så varför frågar ni er?
Man får alltid morgonbånge, men om man stressar som fan på morgonen och sen kommer till bussen och får slappna av då kommer den då istället 🙂
det var nog inte det Gueno å jag ville ha nån expertishjälp med... 🙄
August 20, 2001
chrippaz wrote: Mind förklarade ju allt bra så varför frågar ni er?
Man får alltid morgonbånge, men om man stressar som fan på morgonen och sen kommer till bussen och får slappna av då kommer den då istället 🙂
Därför jag inte behöver använda armarna när jag ska styra bilen till jobb då??? :bgrin:
November 12, 2003
Nu är den uppe, siten för alla vetgiriga: http://www.tomtitshardware.com Här får du svar på alla dina funderingar om allt från bröstvårtor till moderkortskänslor, biologi och elektronik i sann symbios. Experimentera, utforska och lär.
"På Tom Tits Hardware händer det alltid något. Nya idéer föds som ger upphov till en massa aktivitet: man spikar och gräver, skriver och räknar, klämmer och suger, föreläser och projekterar ... Nya experiment tillkommer, gamla lagas och verksamheten och de erogena zonerna breder ut sig i huset och växer på alla plan."
July 18, 2003
HELIX wrote: [quote=Gueno]Varför blir snoppen styv när tjejen pillar på den? 🙄 :bgrin:
Din blir väl hård när pojkar rör på den?
Denhär frågan då:
Varför blir snoppen hård när man står i bussen?
Menar du såkallat "ICA stånd"? Jag har också funderat på det, men har inte kommit fram tll någon vettig lösning, någon annan?
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
2 Guest(s)