July 18, 2003
Gueno wrote: [quote=*blitz*]Menar du såkallat "ICA stånd"?
Har aldrig jag hört innan.
Hur fick det sitt namn?
Jag och min flickvän kollade på fråga olle och då var det någon som sa det 😀
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
February 12, 2002
*blitz* wrote: [quote=Gueno][quote=*blitz*]Menar du såkallat "ICA stånd"?
Har aldrig jag hört innan.
Hur fick det sitt namn?
Jag och min flickvän kollade på fråga olle och då var det någon som sa det 😀
Kanske för att någon varit å handlat på ica, när han kommer in i bussen har han stressat på som en galning så han hängerifrån sig kassarna från ena näven på fjongen medan han torkar svetten från pannan.
February 12, 2002
coalan wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Grayfox]Då byter vi ämnet o snacka om varför får man eruktion på natten?
För att du ligger å tänker på nån flicka du gjärna skulle vilja penetrera, svårare än så vare int..
Lyssna på Kråkan han talar av erfarenhet.
Ja, Äre nå fel me de? Är då bättre än de du ligger å fantiserar om när du får bonge.. 😛
July 19, 2001
*blitz* wrote:
Menar du såkallat "ICA stånd"? Jag har också funderat på det, men har inte kommit fram tll någon vettig lösning, någon annan?
Mind förklarade ju det en bit bak i tråden.. När man är stressad hinner man typ inte få bånge utan man får det senare när man har lugnat ner sig lite.. Ungefär
Jäklar vad det chattas här nu..
May 22, 2001
Vaniljflickan wrote: Jag tror egentligen att alla med udda problem samlas här för att diskutera sina egenheter, NH är bara en täckmantel!
Du tror rätt,,,ska bara veta vad det pratas om i Crew forumet ojj ojj vilka problem dom små gossarna har me sina bekymmer... 😛 😛 😛
1 Guest(s)