September 16, 2002
August 7, 2001
jag lyssnade på trance när jag var 8-15 ungefär.... sen växte jag ifrån det... ny trance är olyssnbart.. dom fegar med molodierna o så o låter som egentligen skulle kunnat vara 3min är 12min... varav 8min av låten är bara massa dunkadunka med fegande av melodier... neee fyfan... antingen gammal rave från början av 90-talet lr hårdrock ska det vara!
June 28, 2001
dagens kotte-trance bläh
Synth, industrial, techno, old school rave, hardcore, metal, trance(original stuff) hårdrock. 80tals synth e gutt med. detta är oftast vad okunniga kallar för trance , well i DIG it !
allt som spelas på radion är skit. :arg:
allt som ligger mellan bsb och korn suxxar pheting
August 20, 2001
Det är inget fel på trance.. Trancemaster brukar jag lyssna på. :rull:
Athlon xp 2400+@2438mhz(204fsb)/Epox 8RDA+/Twinmos 2*256mb pc3200/Sapphire radeon 9700 Gpu 276@357 Memmory 540@634 /baracuda 5 120GB/Moddat koolance chassi
3dmark (2003) 5137 3DMarks
http://service.futuremark.com/.....2k3=145415
May 22, 2001
Sho:Gun wrote: Det är inget fel på trance.. Trancemaster brukar jag lyssna på. :rull:
Ojj en vettig i forumet.. 8)
Lyssnar själv på dom med mera.... har en diger samling trance, Goa, Techno Rave... Så låt alla ha sin musiksmak som dom gillar så blir alla nöjda & glada.
February 13, 2002
Att acceptera ALL musik är en konst, men att skapa en känsla från det är en annan sak. Man kan acceptera Trance och lyssna till den, men för det betyder inte det att man gillar musiken. Jag själv som har SPELAT i en hårdrocks-grupp tycker NATURLIGTVIS att hårdrock är min melodi (he he) och nåt som folk har J--ligt svårt för, Jazz-Fusion, och INNAN ni kommenterar det så säger jag så här..."Har ni nånsin LYSSNAT på nån Jazz-Fusion?". Näe säger nog dom flesta,för att dom vet inte ens vad det är, och jag kan säga som så att det finns trance,house,hip-hop,acid,metal,rock,pop och allt annat ni kan tänka på, inom denna kategori så det gäller bara att vara öppen för allt. Det har JAG lärt mig. Var öppen för allt, acceptera,njut o va glad.
Jag e i alla fall en glad J--el.
/Juha
[EDIT] En eloge till alla i denna tråden som faktiskt valde att ha en åsikt om ursprungs-inlägget [/EDIT]
2 Guest(s)