December 20, 2001
May 9, 2001
Jag är väl lite av en datornörd men jag lyssnar INTE på Trance. Tycker det är värdelöst. Lyssnar mest på soft drum & bass.
Radio har jag tröttnat på för länge sedan. Speciellt Power Shit Radio och Energy, shit music only. De kör ju samma låtar hela tiden. Det gör ju de flesta kanalerna men Power Shit Radio och NRJ är ju värst. Förstår inte folk som gillar dessa kanaler.
May 29, 2001
rsastin wrote: Jag är väl lite av en datornörd men jag lyssnar INTE på Trance. Tycker det är värdelöst. Lyssnar mest på soft drum & bass.
Radio har jag tröttnat på för länge sedan. Speciellt Power Shit Radio och Energy, shit music only. De kör ju samma låtar hela tiden. Det gör ju de flesta kanalerna men Power Shit Radio och NRJ är ju värst. Förstår inte folk som gillar dessa kanaler.
dnb rules, nrj är tilll för folk som saknar musik smak och genuint musik intresse
August 20, 2001
Tycker också att ramstein och scooter är fina grejer.....
Athlon xp 2400+@2438mhz(204fsb)/Epox 8RDA+/Twinmos 2*256mb pc3200/Sapphire radeon 9700 Gpu 276@357 Memmory 540@634 /baracuda 5 120GB/Moddat koolance chassi
3dmark (2003) 5137 3DMarks
http://service.futuremark.com/.....2k3=145415
August 22, 2001
Inbiten trance-fantast som man är så måste ju jag försvara denna ädla musikstil. :bgrin:
rsastin´s inlägg är brilliant tycker jag, det är nämligen så jag tycker om hårdrock å metal i allmänhet. De kör på med sina guror å skriker lite mer än vad en normal dödlig kan å så är det bra med den saken, förvisso är det hyffsat ibland. En annan sak som jag inte gillar med rock, metal genren är att man ALDRIG hör en kvinnlig sångerska... Kanske inte hade blivit så bra men... Ni kanske förstår? Det finns ju schysst softa trance-slingor med bra kvinnliga vocals... Bland trance, techno å dance så är det helt klart en fetare blandning.
Jag lyssnar dagligen på metal oxå 😀 men trancen är stråt vassare i mina öron ändå...
June 17, 2001
Binaryian wrote: En annan sak som jag inte gillar med rock, metal genren är att man ALDRIG hör en kvinnlig sångerska... Kanske inte hade blivit så bra men...
Jasså, inte det?
Då lyssnar du inte mycket på musik.
Det finns ju rätt hyffsat med kvinnliga råck bäjbs
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
October 7, 2002
Dree-Q wrote: jag lyssnade på trance när jag var 8-15 ungefär.... sen växte jag ifrån det... ny trance är olyssnbart.. dom fegar med molodierna o så o låter som egentligen skulle kunnat vara 3min är 12min... varav 8min av låten är bara massa dunkadunka med fegande av melodier... neee fyfan... antingen gammal rave från början av 90-talet lr hårdrock ska det vara!
Du har så rätt
de fegar med melodierna...Det gör inte jag im ina låtar..varenda melodi är bra i mina låter..typ eurodance...
Om jag hade haft rätt utrustning bara så hade det slagit stort tror jag....
August 22, 2001
[NH wrote: WIGGER] Jasså, inte det?
Då lyssnar du inte mycket på musik.
Det finns ju rätt hyffsat med kvinnliga råck bäjbs
Jo, det bör det väl finnas, men ingen som jag har uppfattat som direkt bra...
Vad menar ni med att de fegar med melodierna? Om det är någon genre som har feta strings så är det ju trancen.
3 Guest(s)