April 20, 2002
Jag har snackat med massor av tjejer just med frågan om "könshår eller inte" på mannen och har kommit fram till att majoriteten av tjejer ser hellre en kille med helrakat mellan benen än massor med hår och de flesta tycker det ser dumt ut med porrpung (eller "munkfrilla" som en del kallar det)
Detta gäller dock tjejer över 20 år så det kanske inte funkar så bra för er under 20 med flickvänner som inte är så gamla och jag har ju inte frågat flera tusen så mina beräkningar kan ju vara missledande men där jag bor är det i alla fall så...:D
Funderar på att prova med "Veet" och se om det funkar bättre, kanske slipper man de små röda irriterade hårsäckarna bättre då.
Kliar som fan gör det bara i början så vida man inte gör något fel, efter ett tag har regionen vant sig vid rakning och är inte lika känsligt.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
July 8, 2003
Mathias wrote: Jag rekomenderar inte någon att raka av könshåren. Det kliade så jag höll på att dö. Jävligt jobbigt i skolan när man helst inte vill klia
Jag håller med. Folk blev störda på mig i korridoren när jag alltid gick men en hand innanför byxorna och kliade. =) Men men det var en ganska skön känsla.
Angående ämnet om hår eller inte så tycker jag personligen att en tjej åtminstonde kan trimma bort lite hår på undervåningen. Jag menar, man kan prestera bättre om man inte håller på att kvävas med hår hela tiden.
Fast sen stämmer det andra, tjejer gillar inte porrpung, räck med att man trimmar lite. =)
July 18, 2003
I segemyr & co undrade Anton detta en gång och det var något i kroppen som gjorde att det blev bara en viss länge, enligt det programmet.
Men det behöver ju inte vara sant.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 8, 2003
Gueno wrote: [quote=DiDi][quote=Kame_boy]vad har ni att säga om rakvatten då?
Där nere???
Det är lite småbögit tycker jag men tycke är ju olika.
caged wrote: räck med att man trimmar lite. =)
Brukar jag göra.
Så trevligt så. 🙂
Jag behöver inte göra det. Har tillräckligt med hår för att hålla mig varm på vintern, men inte ett helt buskage. =)
August 20, 2001
Coore wrote: [quote=heimdal]å till er som inte har fjun på hakan ens.. sno inte farsans ranvända rakhyvel, ta en ny...
De som inte ens har fjun på hakan brukar inte heller ha någon anledning att göra sig "fin" där nere.. 😉
hahaha... Man kanske har "onormal" hårväxt 😉
October 13, 2003
Raka inte, farliga grejor! Kliar som du hade en myrstack i boxershortsen.
Ta med en trimmer, helst med munstycke (haha, roligt ord i det här sammanhanget) annars riskerar du att skada vitala delar för att huden är väldigt tunn.
Varför göra det? Gör det inte för någon tjejs skull, gör det bara ifall du själv känner för det.
1 Guest(s)